Fredag, 1 juni

Heej !

Då var det fredag igen. Jag som brukar säga att mina fredagar inte kan förstöras. Men lite positiva saker finns det med idag iaf, även om de flesta är negativa. Jag börjar bli lite bättre med sjukan tror jag. Förkylningen känns värre, men ögonflussen börjar bli bätre. Det är ju den som är jobbigast så blir jag av med den kanske jag kommer på fötterna snart :)

Missar balen idag, buuhuuu :'( Det är så orättvist. Så blir det fint väder nu i helgen och jag kmr inte kunna vara ute. Vad är det här liksom? Jag blir tokig. Varför kan inte jag få lite tur med mig ibland för?

Mamma skulle köpa med tårta hem idag. Fredrik skulle bort. Vet inte om han skulle komma hem sent eller inte alls. Jag lyssnade inte så noga om jag ska vara ärlig. När ordet tårta nämns behöver man inte ha en anledning till varför. Men den rikitiga anledningen sa hon var för att jag inte fick gå på balen. Så vi ska ha lite kalas här hemma. Ett lite stillsamt och lagom bra för mig. Bäst och hålla sig lugn och fin nu ett tag så jag blir av med den här sjukan. 

Fredrik ringde precis och behövde lite hjälp och bära när han kmr hem, vilket är om ett par minuter. Får väll hjälpa till då fast han var taskig mot mig igår :b Han sa att jag så förjävlig ut. Tyvärr kan jag bara hålla med. Med dom här ögonen kan man verkligen inte se vacker ut.  Johan tkr det ser ut som att jag knarkar. Snacka dumma dom ska vara just nu. Finns det inte någon oskriven lag om att man inte får vara dum mot dom som är sjuka? Sen retades Sofia hela kvällen igår också. Grr, jag ska allt hitta nått bra och retas med tillbaka ska du se Soffipropp. Tur man säger att man bara retas med dom man älskar.

Nu kmr nog Fredrik snart så jag får ta och runda av.

Vad ska ni göra idag?

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har precis varit på student, och när min syster kommer hem från flaket så ska vi ha mottagning här hemma :) Ha en bra dag, sötnos, och krya på dig mest [v]

2007-06-01 @ 15:44:28
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0