Fredag, 8 juni, STUDENTEN !

Heej !

Idag var det studenten för hela slanten. Självklart värmerekord i Örebro samtidigt också. Lite för varmt. Redan när Mathilda och jag satt på bussen till stan var jag genom blöt. Högsta temperaturen vi fick var 33 grader. Brände upp mig lite men det går bra. Värmeutslag så det stod härliga till fick jag med, men det är ju borta nu.

Dagen har varit underbart bra. Först var vi vid slottet och titta när Fredrik gick ut. Ny upplevelse. Jättekul och se faktiskt. Mkt kort togs under den tiden och även när han kom till oss och prata och så. Sen var det ju dags att åka runt i stan och skrika och sjunga lite. Det gjorde han i vår gula sportbil. Efter alla flak med studenter. Undrar hur många varv dom åkte egentligen? Mathilda, jag och hennes mamma gick sen på stan. Åt en glass och drack väldigt mkt. Tyvärr för lite drickande ändå för att hålla huvudvärken borta. Som tur var var jag utrustad med det mesta. Sen var det dags att gå till stadsträdgården och äta middag. Fredrik hade det ihop med sin kusin Hanna. Hon är för rolig. Fin klänning hade hon också. Min jag ska ha på skolavslutningen påminner lite om den. Fredrik var också fin i sin kostym. Förstår inte hur han kunde ha på sig den så länge i den värmen. Måste ju varit skit vamt. Men som han sa ska man vara fin får man lida pin. Har lite bilder ni kan få se :)

image59


Svea som jag har pratat om förut var också där. Jag, Mathilda, Anton (Sveas morbror) och Johan (min bror) gick till stadsparken och gunga med henne. Hon är den sötaste unge jag någonsin sett alltså. Idag hade hon en supersöt klänning på sig dessutom. Svea var jätte trött men hon tyckte det var kul och gunga. Men sen helt plötsligt var det inte alls kul längre. Då hade hon blivit för trött så då kom skrik och tårar. Så det var bara att gå tillbaka till mamma Elin för det är det enda som hjälper. Hela vägen tillbaka fick jag och Mathilda sjunga "Imse vimse spindel" för att hon inte skulle skrika mig döv. Då slutade hon gråta och lyssna. En favoritsång tror jag :) Har tagit massa söta bilder på henne också. Ni kan få se en :)

image60
Visst är hon bara för söt?!  Superfin klänning också :) <3


Ja det var en sammanfattning av min dag. En mkt snabb sammanfattning för skulle jag skriva ner i detalj skulle det ta hur lång tid som helst och ingen skulle nog orka läsa.

Vad har ni gjort idag då?

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja fy tusan vad varmt det var ;S men kul hade vi! :)

2007-06-09 @ 00:35:18
Postat av: Anna

Hahaa, vad rolig dag! :D [v]

2007-06-09 @ 09:00:19
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: linnéa

jeeeesus va söt svea är!

2007-06-09 @ 17:52:23
URL: http://liyah.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Svar: naw, tack för kommentaren, sötis [v]

2007-06-09 @ 18:34:19
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Fredrik

Tack för att du kom! :) och tja.. jag ser ju helt dimmig ut på bilderna haha... Kanonbra bild på Svea :)

2007-06-12 @ 17:22:12
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0