Full rulle, kanelbulle !

Ja här hemma är det verkligen full rulle. Knappt en lugn stund. Torsten vill leka, leka, leka. Redan bortskämd som bara den är han. Får all uppmärksamhet han vill ha. Men jag är ju också rätt bortskämd har jag kommit på så varför ska han få det sämre ;)

Uppstigning kl halv 8 i morse. Väckdes kl 7 men jag var såå trött så kom inte upp förän vid halv 8. Gick ner och la mig i mammas säng med Torsten och lekte med honom till halv 9. Sen somna jag och han med för den delen. Väcktes halv 11 för då ville han leka igen. Då gick jag upp och väckte brorsan så han fick ta över. Jag var ju tvungen och duscha och äta innan tandläkaren vänta. Johan blev skit sur över att jag väckte honom, som han tyckte, så himla tidigt. Men han gick upp efter mkt om och men och en väldans massa klagande. Jag sprang in i duschen och åt en snabb frukost bestående av två bananer. Har blivit mkt bättre på att äta frukost nu när jag fått helt andra sovvanor. Jag är t.o.m. lite hungrig när jag vaknar. Skit bra ju. Kanske ska börja med att gå upp tidigare. Kanske är bra helt enkelt. Tandläkarbesöket tog längre tid än jag hade anat. Gud vad dom krångla alltså. Sen jag som har sånn tandläkarskräck, det blev ju inte bättre av deras krångel. Jag flyttades runt en massa och folk kom in och ut hela tiden. Hade 3 st tandläkare som var på mig och greja. Ändå var det bara en undersökning om jag hade hål. Ska tillbaka på tisdag för att ta bort tandsten. Ännu en tandläkare som ska på och pilla och säkert en massa krångel då med eftersom det var en ny tandläkare som skulle börja på måndag. Vad har jag gjort världen för ont alltså?

Efter tandläkaren åkte jag hem till Torsten, Johan och mormor som kom idag. Jättekul och träffa dig igen mormor. Alltid lika kul. Du är världens bästa mormor, men det vet du redan ! <3 Tyvärr fick jag ett migrän anfall, antagligen efter allt krångel hos tandläkaren. Så jag låg mest till sängs hela tiden. Somna och sov från 5 till 7. Jätteskönt när man vaknar utan huvudvärk. Men då blir jag så himla hungrig. Som tur var så satt dom och åt när jag vakna så jag gick bara ut och satte mig med dom andra. Gud vad jag åt och så himla gott det var också :)

Vi har kommit på att vi kanske ska döpa om Torsten till Törsten, haha. Han dricker verkligen hela tiden. Han verkar älska vatten på alla sätt och vis. Han t.o.m. stoppar ner tassarna i vattnet och sen springer runt och leker efteråt, haha. Så sjukt söt man får vara. Det blir små vattenspår efter honom, så ingen tappar bort honom direkt, haha. Sen har han nått för sig att det är kul och stå i duschen också när någon precis har duschat. Tror inte riktigt att han har fattat att katter inte tkr om att bli blöta, haha. Men det är bra, då kan vi duscha honom om han blir allt för skitig.

Sitter inne på msn just nu. Pratar med Sanna :) En sann vän alltså. Har så mkt gemensamt med henne. Vi har liksom samma intressen och så. Tänker likadant. Verkligen synd att hon bor i Borås och jag i Örebro. Det är liksom inte runt hörnet precis. Varför hittar man alltid dom där bästa vännerna såå långt ifrån sig? Sanna, Sofia, Anna alla bor minst 20 mil ifrån mig. Vad är det här? Någon som känner igen sig?

Puss och kram / Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

Jadu, det undrar jag med.. [v]

2007-06-30 @ 12:10:48
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0