Hej Borås !

Jag har lyckats ! Den 12 juli åker jag och Sofia och tittar på Shirleys konsert i Borås :D <3 Vi får bo hos Paulina. Det är ju bara för bra för att vara sant. Paulina, din mamma är ju bara för snäll. Hon skjusar oss från Göteborg till Borås. Även om det bara är 6 mil, men ändå. Min mamma skulle nog inte ställa upp verkar det som. Fast hon har ju hämtat mig några ggr på ställen. Så min mamma är inte så dum hon heller :)

Jag längtar verkligen ! <3 Det är ju inte så himla långt kvar heller. Bara 28 dagar ! Sen nästa vecka kommer Sofia hit i tre dagar. Dom där 28 dagarna kommer gå snabbt tror jag för jag har mkt roligt för mig :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0