Karlskrona next !

Sista sovmorgonen på länge man fick idag då. Vaknade vid 12 tiden. Då kom Johan inrusande och fråga om vi kunde åka till farmor ute på landet. Orkade först inte men tänkte att det kunde väl vara kul. Så vi bestämde oss för att åka iväg. Men vi fick aldrig tag på henne så vi åkte in till stan och åt lunch istället. Jag har varit lite virrig hela dagen verkligen. Först inne i stan fick Johan säga åt mig att det var grönt två ggr för jag satt antagligen i min egna lilla värld. Sen när vi väl kom hem och Johan hade gått av mopeden för att jag skulle köra in den i trädgården, först hade jag omkull en kruka. Sen efter det tappade jag ena skon samtidigt som jag hade ner två brädor. Johan bara sucka och fick fram orden "Men seriöst". Precis då tappade jag hela mopeden. HAHA, hur lyckas man? Jag kom överens med mig själv att jag skulle nog inte gå ut mer idag för allmänhetens säkerhet, haha.

Sen idag har jag packat inför resan till Karlskrona för att hämta Torsten. Eller som mamma kallar honom Tårsten, haha. Stor skillnad, I know. Mycket handdukar och leksaker blev det :) Mp3:n ska helt klart med im. Det är typ 40-50 mil att åka så uttråkad är ju bara förnamnet. Men hemvägen kmr nog gå lite snabbare eftersom då hittar mamma och Fredrik och sen så har man nog lite roligare när man väl har katten och se på.

Men nu ska jag sova. Ska upp vid 6 im. Jag har en känsla av att jag nog kmr sova dom första milen ner, haha.

Inte säkert att jag skriver nått im eftersom vi antagligen kmr hem rätt sent.

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0