Klassträffen !

Kunde det bli kallare? Varför ska det alltid bli så dåligt väder när man ska hitta på nått kul? Det var 14 grader ute och blåste så man trodde man skulle blåsa bort. Svinkallt helt enkelt. Men jag åkte ner för att träffa alla. Vi hade det jättemysigt en stund iaf. Sen började det regna lite smått och då fick det räcka för mig. Var flera som åkte hem då. Men alltså alla är ju unika verkligen. David tog en cykel och cykla rakt ner i vattnet, Felix grillade bröd och Robin var uppe och klättra i träden som vanligt. Pontus var iväg och handla på coop också, haha. Hur ska jag klara mig utan er? snyft </3

image64
Vi är inte som alla andra. Simply the best, fuck the rest !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0