Lättare sagt än gjort !

Tänk vad mkt saker som är lättare sagt än gjort va. Jag har iaf lyckats med en sak som jag inser såhär efteråt är mkt lättare sagt än gjort. Jag är klar med min bild jag målade av Shirley. Först var jag inte alls nöjd med den. Tyckte det såg konstig ut, men ju mer jag tittar på den ju mer nöjd blir jag.


image68

Hur svårt är det inte att glömma en vän man aldrig trodde man skulle ha kvar då? Det kan jag säga är verkligen lättare sagt än gjort. Trodde hon var borta från mitt liv helt, men oj så fel man kan ha ibland. Jag vet inte om det är bra eller dåligt att hon inte var det just nu. Jag får låta tiden gå och se vad det leder till. Just nu känns det som att jag bara vill lägga tiden med henne bakom mig, men vi får se. Jag kanske ändrar mig. Vem vet, inte jag iaf.

Finns det nått mer som är lättare sagt än gjort då? Jajemensan. Jag hade tänkt vara så hurtig och bra idag och ta på mig jobbingskorna och ta ett varv i spåret. Mkt lättare sagt än gjort. Men jag hjälpte mamma och måla förrådet och vårat staket iaf. Och en sak till när vi är inne på lättare sagt än gjort, få bort färgen som man fått på kroppen, det var verkligen dagens etta på topplistan "lättare sagt än gjort".

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ingrid

den var ju ganska lik ;)

2007-06-16 @ 21:50:23
URL: http://Chewinggum.blogg.se
Postat av: Paulina Castro

Den bilden är jätte fin med uttryck och färger du ska vara stolt!
Pussar Paulina(L)

2007-07-06 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0