Lista !

Det är nått med listor som är så himla kul. Jag vet inte varför. Men här har ni en till i samlingen :)

1. Var hittade du den här listan? Hos Vicky
2. Var är dina föräldrar födda? Mamma i Arboga och pappa i Örebro.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Photoshop tror jag.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Oj, ingen aning. Tkr om de flesta
5. När badade du i en pool senast? Senast jag var på Gustavsvik (när nu det var)
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Jaa min mellanstadielärare älskade sånt.
7. Hur många barn vill du ha? två st
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Musik som man inte vet om det är en orkesterövning eller inte.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag får inte ens rösta så ett senare problem
10. Vad har du för TV-kanaler? Lite olika
11. Har du åkt moped någon gång? Ja det klart, har en EU-moped.
12. Har du busringt någon gång? Bland det roligaste jag visste när jag var liten
13. Har du fått felparkeringsböter? Nix pix.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej usch, höjdrädd !
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Florida <3
16. Har du en egen trädgård? Den är ju inte min egna direkt och inte så mkt till trädgård heller.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Vet inte men Nalle Puh är ju söt :)
18. Kan du alla orden i nationalsången? Ja men kan inte påstå att jag förstår alla.
19. Badkar eller duschkabin? Dusch, orka bada.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? En av alla Beck filmer
21. Favoritpizza? Kebabpizza eller Banana (banan och curry, mums)
22. Chips eller popcorn? Chips, har aldrig varit så glad i popcorn. Det fassnar bara överallt i munnen.
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift. Men gärna lipsyl.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? eeh, nej.. Är det nått man borde eller?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha, nej jag vet redan hur det skulle sluta
26. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice såklart.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Klassen. Jag åt tacos och vad alla andra åt orkar jag inte räkna upp. Men de flesta åt nog tacos ;)
28. Favoritchoklad? Har ingen favorit. Eller jo, men den vet jag inte vad den heter.
29. När röstade du senast? I valet? Har inte röstat eftersom jag inte fåår !
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Oj det var nog ett tag sen. Som liten när grannen odla.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja med innebandylaget :)
32. Är du bra på matlagning? Ja det tkr jag allt :)
33. Klarar du att tanka själv? Jaa det är ju superlätt.
34. Har du beställt något från TVshop? Haha, nej och funderar inte på det heller.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej, men namnskylt ;b
37. Vad var det senaste du handlade? hmm.. Det vet jag inte..
38. Har du kräkts offentligt? Ja tyvärr. Hata migrän !
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta kärleken, vem svarar nått annat?
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jaa det klart.
41. Har du ringt något betalnummer? Det tror jag inte.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja varför inte?
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Pappa </3
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Njaa, inte så värst. Lagom mkt.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "just nu kan du inte nå det önskade nr:et"
46. Vad har du i din väska? Plånbok, mobil, plåster, alvedon, ipren och en massa skit saker.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Lyssnar gärna på Shirley en stund <3
48. Vad är du tacksam för idag? Allt jag fått uppleva som gjort mig till en bättre medmänniska.


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: naw, tack, Anna [v] Jag uppskattar dina ord :) men du är bättre än bäst ^^
rolig lista :D

2007-06-26 @ 11:42:55
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0