Lördag, 2 juni

Heej !

Var uppe 9 i morse. Chockerande. Men jag var jätte ljuskänslig så jag gick omkring med solglasögon inne. Såg lite rolig ut men det fick man ta. Man kan inte alltid vara snygg ;)

Grannen kom in och skulle kolla lite på hur vi hade gjort med vårat hus. Vi har inspirerat hela grannskapet om att bygga om tror jag, haha. Iaf, då hade jag mina solbrillor på mig.

Mamma:
Hon har ögoninflamation. Det är därför hon har solglasögon inne.
Grannen: Jaha, men det är lungt. Det är ju coolt.
Mamma: Haha, men hon brukar inte vara så cool.

Har väll inte hänt så otroligt mkt idag. Har börjat måla lite. Hittade en jättefin bild på Shirley som jag håller på och målar av. Det finns såklart massa fina bilder på Shirley, men den här var riktigt fin :) Det enda problemet jag haft så här långt är näsan. Jag kan verkligen inte måla näsor. Men jag tror att jag får bli nöjd med den jag målat nu. Annars är det bara på och måla på den igen. Det ska bli lite färgglatt im hade jag tänkt :) Inge kul med bara svart och vitt. Så im kmr färgen :)

Mamma och jag var vid grustaget också och letade fina stenar till vår altan. Vet inte hur jag ska förklara vad vi ska ha dom till, men ska försöka. Vi har ett träd som vi gjort ett hål i själva altanen för att den ska få sitta där. I det hålet ska vi sen lägga fina stenar runt trädstammen. Det kmr bli jättefint tror jag. Vi gick runt i grustaget och leta efter våra perfekta stenar. Det åkte förbi en del bilar och titta på vad vi gjorde. Det var då mamma sa "Två blondiner i ett grustag. Det kan bli en lyckad serie". Jag håller faktiskt med till en viss del. Finns så mkt knasiga pogram på tv så varför skulle inte vi lyckas?

Vilket tv pogram tkr ni är knäppast på tv just nu?
Jag har en tråkigast iaf. Lottodragningen !

Puss och kram / Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du och din Lotto ;D

2007-06-03 @ 13:52:22
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0