Lördag, 9 juni

Heej !

Dagen började mkt bra. Åt frukost ute på halv byggda altanen. Jätte skönt var det. Lungt och tyst och solen sken. Vi hade 31 grader idag. Så himla skönt. Nu har sommaren kommit på riktigt :)

Tyvärr har jag varit på väldigt dåligt humör idag. Kände mig inte helt på topp och så. Men jag tycker jag skött mig rätt bra mot vad jag brukar när jag vaknat på fel sida.

Det började regna, åska och blixtra en bit in på eftermiddagen. Jag drog ur datorn och våran stora tv i vasrdagsrummet då. Satt och titta på film men det var bara att avbryta. Johan och jag spelade lite spel. Först Fia med knuff och sen Familje geni. Johan vann båda. Men man är väll en snäll storasyster. Måste erkänna att det inte bara var snäll storasyster som gjorde att han vann. Han var riktigt bra på det där. Familje geni måste han ha pluggat på eller nått. Han kunde frågor jag inte hade en aning om. Riktigt imponerad. När det slutade regna tog jag och Johan moppen till coop och köpte godis. Jag skulle tanka också men det var helt knäppt. Den tog mina 40 kr och jag fick inte ut en droppe bensin. Snacka arg jag var. Tror bensinen var slut eller nått för den satte på diesel hela tiden. Det ville jag ju inte ha. Kan inte tanka min moppe med det. Men vi klarade ju oss hem också så det var ju lungt.

Mamma och Fredrik är på fest nu i klubbstugan. Jag får leka polis här hemma och se till så alla är hemma innan 11. Alla är hemma nu och kl har passerat 11. Jag är så duktig. Johan var den som kom hem sist och han hade hela 10 minuter till godo. Duktig pojke. Mamma borde kanske vara borta oftare. Då kmr ju Johan hem i tid iaf, haha. Lär inte sitta uppe tills mamma och Fredrik kmr hem. Det lär ju ta evigheter. Är redan super trött.

Vad har ni gjort i värmen idag då?

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Johan (geiet :D)

men tjenare här får man beröm av syrran sin :D x]

2007-06-09 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0