Måndag, 4 juni

Heej !

Idag var jag i skolan :D Har faktiskt längtat lite efter det ska jag säga. Blir väldigt tråkigt i längden att sitta ensam hemma. Var inge jobbig dag heller direkt. Först hade vi matte då vi tittade på film. Jag hade ju inte varit med och sett början så jag fattade nada. Men det var ju lungt och skönt iaf. Sen hade vi SO. Det var nog den jobbigaste lektionen på dagen och den var inte ens jobbig. Gjorde lite karter och fick reda på slutbetyget i alla SO ämnen. Jag är riktigt förvånad. VG i samhällskunskap, historia och religion och MVG i geografi. Jag är såå nöjd. Sen hade vi bild då jag fortsatte måla lite. På musiken efter det sjöng vi lite och körde "Så ska det låta". Vi vann stort. Sopade banan med dom ;) Sen kom den efterlängtade lunchen. Jag var så himla hungrig. Kinagryta, den var helt okej. Ätbar. Sen var det NO där vi tittade på film och engelskan blev filmtime också ;) Jobbig dag va?

Nu är jag iaf hemma och sitter här. Var inne på Shirleys hemsida förut (som vanligt) och till min stora lycka fick jag syn på en till spelning jag kanske kan åka på :D I Göteborg den 14 augusti :) Men nu är det ju så att det är en bit mellan Örebro och Göteborg så ska man åka ensam så kan det vara bra att man kanske har någon som tar hand om en. Då har ju jag den turen att Paulina bor i Göteborg. Vem tror ni skicka sms och kolla vad hon skulle göra den 14 augusti? ;) Vi har redan planerat lite och det låter som det här faktiskt kan funka. Sen är det ju bara  en liten till detalj. Jag kmr hem från Mallorca den 11 augusti. Men gud, det är ju både 12 och 13 mellan ;) Det hinner man vila upp sig på. Det är ju ingen jobbig tidskillnad heller liksom som det var när man kom hem från Florida. Jag börjar se lite Shirley ljus över den här sommaren nu :D ÄLSKAR sommaren alltså ! Allt känns så mkt lättare då. Haha, kände ni igen den meningen från en låt eller vad?

Det är bara Ellen inne på msn just nu. Pratar lite med henne, men tänkte jag skulle fortsätta måla min Shirley bild snart. Jag målade inte speciellt mkt igår, haha. Jag vet inte vad det var med mig men jag hade ingen lust med nått. Men nu är jag fylld men ny energi efter skoldagen så nu så. Här ska målas. Jag har bara lite beslutsångest över vad jag ska börja färglägga. Jag tror det blir lättast om jag tar tag i håret först för det är det som stör allt det andra liksom. Hon har ju så långt och fint hår som ligger så fint över ansikte, axlar och tröjan. Det får nog bli så :)

Har ni haft en bra dag?

Måste bara avsluta med ett stooort TACK ! Ni är änglar allihoppa alltså. Fick så mkt hjälp igår med min hårkris, och nu är det inte längre än kirs. Ni är underbara alltså. Hela 33 st läste min blogg igår. Stort tack och fortsätt så. :) Kommentera mer än gärna. Älskar att läsa vad ni tkr och tänker :D <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tänkte lämmna ett spår till dig;). Det verkar så att din dag har varit en lat dag, haha-
Ni såg på film typ hela tiden lr:P
Hoppas att du kommer till göteborg, skulle vara kul och träffa dig o Pau igen;)
Du får ha det så bra, puss
Hoppas att jag inte tråkar ut dig, bara:P

2007-06-04 @ 16:03:49
URL: http://ellbri91.bloggspace.se
Postat av: Anna

Jag har haft en alldeles UNDERBAR dag! Du får läsa i bloggen om ett tag! :)

2007-06-04 @ 17:27:34
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Svar; ja, det känns underbart! :D Jag älskar dig ! [v]

2007-06-04 @ 18:05:09
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Malin

Låter som du haft en bra dag och grattis till de bra betygen :)

2007-06-04 @ 18:17:01
URL: http://enlitenmalin.blogg.se
Postat av: Cornelia

LÅter som en bra dag :) Ja har det också sådär soft nu sista två veckorna i nian :D

2007-06-04 @ 22:20:18
URL: http://nelias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0