Ny mobil

Sofia åkte hem idag. Jätte tråkigt. Nu sitter jag ju här helt ensam och nördar mig. Inte alls lika kul. Vems dialekt ska jag nu härma? "Sluuuta", haha. Sofia, du är bäst. Älskar dig verkligen såååå himla mkt <3 Vi gjorde inte så mkt idag. Det var ju såklart mulet ute så bada i sjö var inte så himla lockande. Vi var hemma och satt vid datorn och spela lite spel. Sofia vann allt såklart. Jag förstår inte, jag vinner aldrig i spel. Bussen in till stationen gick 15:59, och hennes tåg vid 16:54. Vi hann inte mer än bara komma till rätt spår innan dom ropade ut i högtalarna att tåget för på ingång. Vi hann bara sätta oss så kom tåget. Jag såg till att hon kom på tåget och så, sen stack jag. Jag var lite orolig att den där gubben från i tisdags skulle komma och vilja ha mitt nr igen. Så jag var snabb därifrån. Han kom inte som tur var ;)

Har fått en ny mobil och jag fattar verkligen noll av den. För det första så idag när Sofia ringde så hörde jag den inte i väskan och ingen vibration hade den på heller. Nu har jag iaf lyckats få på vibrationen. Men det är inte bara det. När man ska svara får man trycka på tusen knappar innan den tar emot samtalet, och när man väl svarat hör inte den man pratar med en knappt berättade Sofia. Men jag hör den som pratar så bra att jag får ont i öronen. Det är sååå högt ljud på. Håller på och bråkar med att lägga in alla kontaker i telefonboken. Inte det lättaste måste jag säga. Sen hade jag fått 3 sms också förut, tror ni jag fick upp dom med en lätt knapptryckning eller? Snacka att man känner sig oteknisk med den här alltså. Men det kan ju inte bara vara jag, eller? Det visar sig i framtiden. Kan ju inte ens koppla in den till datorn. Den vill inte sammarbeta med mig överhuvudtaget. Har bara 34 kontakter att lägga till nu. Får nog fortsätta med det im för jag är så himla trött just nu.

Im är det midsommarafton också :) Det är så himla mysigt. Vi ska hem till mina förra grannar. Vi blir inte lika många som vi brukar vara när vi firar midsommar för halva gänget är på semester. Så nu blir det vår familj och 12 st till. Rätt många ändå. Men en familj ska åka till Serbien och hälsa på några släktingar och så på lördag så dom är bara med en stund. Svea kommer vara där så jag blir antagligen barnvakt. Det är jag sååå gärna :D <3 Älskar henne ! <3

Tror det börjar bli dags för mig att nanna kudden snart. Är väldigt trött faktiskt. Man sover ju tyvärr inte lika bra som man brukar när man har folk här. Men det ingår i det roliga tkr jag. Jag har iaf haft 3 underbart roliga dagar :D <3

Måste avsluta med och tacka för alla söta kommentarer. Blir jätteglad av att läsa dom. Försöker att alltid svara. Fortsätt skicka kommentarer. Alltid kul och läsa :) <3

Ha en kul midsommarafton och glöm inte regnkläderna hemma !

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig midsommar på dig. Hoppas du får det kul. Glöm inte ta några kort när du dansar runt stången :)
Kram på dig

2007-06-22 @ 07:58:36
Postat av: Anna

Trevlig midsommar du med :) tack för kommentaren i min blogg, Anna. jag blev jätteglad [v]

2007-06-22 @ 12:40:31
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Gilraen

Trevlig midsommar och hoppas du får en trevlig sådan! :)

2007-06-22 @ 13:19:15
URL: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Emma

Glad midsommmar Anna<3
Hoppas du får de roligt:)

2007-06-22 @ 15:44:36
URL: http://emmmi.blogg.se
Postat av: emma

Glad midsommar Anna:)
Hoppaas att du får de trevlig o rolig:)
[L]

2007-06-22 @ 15:51:22
URL: http://emmmi.blogg.se
Postat av: Ellen

Ojoj, det var längesen jag läste i din blogg Anna.
Trodde inte att du bloggade när Sofia har varit hos dig, hehe
Det gick bra när vi övertalade Sofia, haha
Ni sjunger skit bra, pusss
Älska er[L]

2007-06-24 @ 17:38:46
URL: http://ellbri91.bloggspace.se
Postat av: Anna

Jag har utmanat dig i min blogg! :)
Läs mer här: http://annarocks.blogg.se/1182786429_utmaning.html#comment

2007-06-25 @ 18:00:16
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0