Onsdag, 6 juni

Heej !

Det har inte hänt så mkt idag. Orkade inte ta svängen på stan, sen ville ingen med heller. Så jag satt hemma och sola lite istället. Det tar sig, börjar få riktigt mkt färg. Idag fick jag värmeutslag också. Det var så himla hot ute. Har fortsatt med bilden jag målar. Jag älskar verkligen att måla. Det är så kul, iaf när det blir bra :D

Vi hade en liten igelkotte som låg halvdöd i våran buske. Han var ju helt uttårkad stackarn. Men jag fick liv i honom så han fick lite och dricka. Djurvännen nr ett ! Älskar djur :D <3

Har planerat med Sofia idag :) Hon ska komma hit den 19-21 juni :D <3 Jag längtar ! Hennes och min mamma prata i telefon idag. Vad skön dialekt dom har i dalarna alltså. Älskar den ! Så himla charmig <3 Man kan inte låta bli att få ett leende på läpparna när man hör dom. Minns verkligen Leksand ! <3 Guud, saknar <3 Den 13 december -06 och 3 mars -07, dagar man aldrig glömmer <3
 
Nu börjar det bli dags att sova snart. Är ju skola im igen. Måste komma ihåg sångträningen till skolavslutningen im alltså. Som den klant jag är glömde jag det igår. Så måste jag till slöjden också. Hoppas verkligen jag kmr ihåg det här nu.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en bra dag, sötis :) [v]

2007-06-07 @ 14:25:30
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0