Sofia är ÄNTLIGEN här ! :D

Idag kom Sofia hit, JIPPI(E) ! Sofia och jag är inte sams om hur det stavas, haha. Så det får bli ett (e) haha.

Jag satte mig i knipa som vanligt innan Sofia hade hunnit komma med tåget. Det är ju bara typiskt mig liksom. Det kom fram en gubbe och ragga på mig, ISCH ! Men jag är oskyldig, jag gjorde ingenting. Jag plåstrade bara om mina stackars fötter. Titta inte ens på honom, han bara stod där helt plötsligt med världens smile och sa: "HEJ !". Jag blev först väldigt förvånad men sa såklart hej tillbaka. Ska vara ärlig, jag trodde han var förståndshandikappad först. Förlåt, men han såg ut som det. Sen börja han fråga mig vart jag jobbade någonstans för han tyckte han kände igen mig. Herregud, jag pluggar ju fortfarande. Han blev förvånad, inte bara jag som var det, haha. Han trodde jag var 20 :O Hallå, jag är 16 snälla nån. Vet inte allt vad han skulle snacka med mig om. Helt plötsligt skulle han ha mitt nr och jag skulle få hans nr för att vi skulle gå ut och äta tsm hade han fått för sig. LÄSKIGT, vad ska man säga liksom. Jag vill ju inte ge ut mitt nr till honom. Till min räddning kom tåget ! Så jag sa bara att där kmr tåget och så stack jag, haha. Men tror ni han gav sig eller? han fortsatte efter mig. Jag tog i panik upp mobilen och ringde Sofia på tåget, haha. Hon lät förvånad när hon svara och jag bara babbla på om nått så onödigt som att nu kmr tåget. Tillslut när gubben kommit en bit bakom berättade jag allt för henne, haha. GUUUUD vad allt ska vara så typiskt mig ! ALDRIG mer plåstra om fötterna när man väntar på tåg. Det verkar ju dra till sig gamla gubbar !

Självklart så skulle ju dom på vädret ha rätt idag om att vädret blev regnigt. Så dumt alltså. Vi blev lite blöta. Men den värsta skuren kom när vi var på bussen :b Lite tur måste man ju ha även en dag som den här. Vi har faktiskt inte gjort så mkt idag. Haft lite rundtur i Örebro. Men det var en snabb en, haha. "Här på vänster sida har vi slottet." Vi åkte förbi svampen också med bussen. Vår tv är nog den vi tittat på mest idag, haha. Blev film när vi kom hem. En Wallander. Sen hade vi inget att göra, haha. Satte oss vid datorn ett tag och prata med massa folk. Sen blev det dags för mat. Eller rättare sagt, vi skulle hjälpa till och göra all mat. Men ja, det var lite kul det med :) Efter maten åkte vi till lången, en liten liten sjö vi har här ute. Natalie kom ner till oss ett tag. Vi prata lite om allt möjligt. Sen gick hon hem och jag och Sofia "badade". Eller jag tkr det kan räknas som bada. Vi gick ju ner en bra bit iaf. Men det var nått så grymt kallt så vi tog moppen hem igen efter ett litet tag.

Nu sitter vi här. Har duschat för inte så jättelänge sen. Jag äter frukt och Sofia, jaa hon sitter här :D Nej hon dricker päronsaft :) Mums i magen. Har föresten fått jättefina örhängen av henne. Sötast i världen eller vad? Min lilla Sofia <3

Har ni haft nått kul för er idag då?

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får det bra i Gustavsvik idag. Här lyser solen :) Glöm inte kolla almanackan idag :) hihi
Kram

2007-06-20 @ 10:14:35
Postat av: Anna

Ha det så kul! (:

2007-06-20 @ 14:22:26
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0