Sommarlov !

Har inte skrivit på några dagar nu. Har haft så mkt för mig att jag inte hunnit helt enkelt.

I måndags efter klassen hade varit och ätit på pacos åkte tjejerna från klassen och badade. Det var skit kul. Vi spelade kubb, vollyboll, och badade massa. Tog kort som vanligt. Ett av korten jag tog då har jag anmält till expressens fotosm. Gå gärna in och rösta :D

image62
Visst är det fint? Älskar den här bilden och dom som är med på bilden vet jag tkr om den med. Superfin !

Sen i tisdags var det sista dagen i skolan. Vi hade fotbollsturnering och som vanligt sög våran klass. Men vi är inte bra på sporter i vår klass. Det var annat på mellanstadiet. Då vann vi nästan allt som hade med sport och göra. Men då hade vi lite mer sportiga tjejer och killar också. Nu har vi mest datanörds killar. Sen var det avslutningslunch också. Vi fick kyckling och klyftpotatis. Riktigt gott tyckte jag. Men det var svårt och äta. Det var liksom sista lunchen på den skolan. Så sorligt. Sen på eftermiddagen kom Mathilda och Sofia hit och vi gjorde en bok med bilder på alla i klassen från när vi gick i 7:an tills nu i 9:an. Vi skulle ge den till våra klassföreståndare. Vi började någon gång vid 16 och så åkte Sofia och Mathilda hem vid 20 och jag var klar med allt kl 22:30. Det tog verkligen as lång tid, men det blev bra :D Tusen tack ännu en gång Anna att du hjälpte oss med framsidan och baksidan <3

Sen var det igår, onsdag, dags för skolavslutning. Så himla sorligt. 9B, ni är bäst <3 Hur ska jag klara mig utan er? Ni är den knäppast klass som finns och man får alltid ett gott skratt med er! Sen alla lärare. Kommer sakna er också ska ni veta. Era otroligt dåliga skämt, dom man skrattar åt för att dom är så dåliga liksom. Vem ska dra dom skämten nu?! Alla era konstiga idéer också, vem ska komma med dom? Gud vad jag kommer sakna allt alltså. Mitt hjärta blev till tusen små bitar när jag lämnade allt </3

image63
Klass 9B, mina älsklingar <3 Saknar er till tusen ! <3

Senare idag, närmare bestämt 18:30, ska klassen samlas och bada tillsammans. Nästa alla vill säga. Några är redan bortresta. Lite synd för jag vill verkligen träffa alla. Men på nått sätt vill jag inte åka dit. Det känns som jag bara vill glömma alla fast jag vet att jag aldrig kommer göra det. Men det känns som att det vore lättast så att få tillbaka någon glädje. Men jag kommer ångra om jag inte åker dit så klart jag ska med. Men det kommer bli jobbigt att åka därifrån sen ikväll. Men blir det dåligt väder skulle vi strunta i det. Men just nu är det strålande sol så jag tror det blir nått av ikväll.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

naww, vad fina ni var. Jätte fina. Du får väl gå till eran skola och hälsa på nån gång efter ni har börjat skolan, hehe
Ha det bra, kanske ses den 12:e Juli, längtar!!

2007-06-14 @ 14:11:15
URL: http://ellbri91.bloggspace.se
Postat av: Anna

Varsågod sötnos, allt för dig ! [v] ha det så roligt ikväll :)

2007-06-14 @ 14:12:04
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: jag hoppas det, haha [v]

2007-06-14 @ 14:36:13
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0