Sommarplaner !

Har så mkt att se fram emot just nu så jag knappt vet vad som ska bli roligast. Kan inte påstå att något jag ska göra kmr bli tråkigt. Guuud vad jag älskar sommaren ! Allt börjar redan på onsdag när vi åker och hämtar Torsten :)

Sommaren -07

* 27 juni, hämta Torsten <3
* 12 juli, Träffa Shirley Clamp <3
* 26 juli, Uddevalla
* 4 augusti, Mallorca
* 14 augusti, Träffa Shirley Clamp <3

Det är ungefär det vi har planerat än så länge. Det kmr säkert bli sista minuten resor för min del till både det ena och det andra. Hoppas jag ska hinna med att åka till Borlänge och Sofia också :D Det var tänkt att jag skulle göra det den 12 juli, men då tar jag med mig Sofia ner till Borås istället och träffar Shirley. Det ska blir så himla kuuuul !

I Uddevalla ska min lillebror på en fotbollscup. Oddebollen heter den. Någon mer som ska dit? Om det är någon som har bra tips på vad man kan göra i Uddevalla är jag tacksam om ni berättar. Vet inte riktigt vad man ska göra där mer än titta på fotbollsmatcher och sola och bada. Inte så dåligt det heller, det är ju ändå bara över en helg. Men det vore ju tråkigt om man missade nått riktigt kul där nere som bara är ett måste att se eller göra. 

Vad ska ni ha för er för kul i sommar då?  

Kommentarer
Postat av: linnéa

man kan bada i uddevalla! och handla på åhlens ;)

2007-06-28 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0