Städar dag !

Idag var det dags för städningen. Det tog hela dagen verkligen. Men fint blev det :D Synd jag inte hade någon "Före" och "Efter" bild. Då skulle ni fått se vilken skillnad det blev verkligen. Jag hittade både ett skrivbord och ett nattduksbord. Är så stolt nu när det är gjort :D

Im kmr Sofia. Kan man längta mer eller? <3 Det är mer än 3 månader sen vi träffades, så det ska blir så himla kul :D<3 Det enda som kmr bli trist im är att det ska regna. Det är ju bara så himla typiskt ! Får hoppas att dom på vädret har fel, det har ju hänt förr ! Jag som hade tänkt att gå på stan och massa sånt kul im. Typ gå till stadsparken och ha lite picknick eller nått. Men om det är ska regna är ju inte det alls kul. Får se om det kanske blir Marieberg istället då. Men det får vi planera im ;)

Sitter och pratar med en helt underbart gulligt tjej just nu. Sanna heter hon :) Vi har mkt gemensamt men en sak slår allt annar, båda gillar Shirley Clamp <3 Men hon har ju då lite mer tur än jag (vem har inte det?), hon känner Shirley. Alltså känner på riktigt. Jag skulle kunna dö för det alltså! Men jag har ju lite tur jag med, har ju faktiskt en väldigt bra kontakt med Shirley ändå <3 Nått jag aldrig skulle kunnat drömma om så jag är såååå tacksam! <3

Ska snart gå och lägga mig. Ska bara bädda rent i sängen också :) Sen är allt helt rent i rummet. Tror jag är nöjdast i stan just nu alltså, haha. Tänk att man kan bli så nöjd av så lite. Kanske borde städa rummet oftare. Inte bara av den anledningen men, haha.

Vad har ni gjort för kul idag då? :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0