Tisdag, 5 juni

Heej !

Skolan är ju bara för skön just nu. Man går dit och bara finns till typ. Mkt filmtittande och sluta tidigare :D Slapp engelskan och var i syslöjden istället och fortsatte med min klänning jag gör. Inte till mig ;) Till lilla Svea (1år). Jag är ritkigt nöjd hittills faktiskt :D

Ska snart iväg och kolla på min lillebrors fotbollsmatch med mamma. Det är ju så fint väder så det är synd och sitta inne. Har fått en skit snygg solbränna idag i skolan, haha. Hade t-shirt så njaa, inte vackraste. Men det är nog borta snart får vi hoppas. Blev inte så jättemkt.

Im är det ledigt :D Så himla skönt alltså. Funderar på att åka upp på stan och leta rätt på nått fint hårspänne att ha i håret till skolavslutningen. Har en bild i huvudet hur den ska se ut, men det finns väll såklart inte då bara för det. Men jag hittar säkert nått fint :)

Nu ska jag titta lite på tv innan vi åker :) Kanske skriver mer senare. Vi får se :)

Puss och kram / Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också blivit brun! :D

2007-06-05 @ 18:02:18
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0