Torsdag, 7 juni

Heej !

Skolan gick ovanligt snabbt idag. Mkt syslöjd blev det, men det är ju så himla kul så det gjorde mig inget. Blev klar med klänningen och jag är så stolt. Den blev jättefin. Enligt mig alltså :) Cecilia ville ha med den på utställningen i skolan så det kunde hon väll få ;D
På svenskan har vi gjort våra egna böcker som klassen ska skriva lite i. Alla har alltså en egen bok och så får alla skriva i varandras. Guuuuuud vad sorligt det är att man slutar i den här klassen alltså. Kmr sakna alla såå ! <3 Så skirver alla så söta saker i min bok också. Jag börja nästan gråta när jag läste. Hur ska jag klara mig utan er 9B? Det kmr vara super jobbigt ju ! <3

Var uppe på stan med Linnéa på eftermiddagen. Albin och Sandra var också med ett tag. Sandra droppa av rätt mkt tidigare än Albin. Han drog efter glassen, haha. Det var marknadsafton så dom hade allt öppet till 22.00 och så var det rea överallt typ. Skit bra :D Så himla mysigt också. Så var ju vädret såå himla bra också. Strålande sol och klar blå himmel ! Hittade ett super fint hårspänne till skolavslutnigen och ett linne som jag ska ha im på studenten.

Ja, im är det studenten som sagt :) Lilla Freddan har blivit stor ! Ska blir riktigt kul att åka och kolla, är första gången faktiskt. Jag och Mathilda drar och kollar när han går ut också vid 12. Så ingen skola för mig :) Snacka skönt ! Vår familj skulle egentligen bara komma på efterfesten och så för mamma är ju så upptagen med sitt jobb. Men jag hänger på Mathilda. Herregud, vad ska jag sitta hemma för liksom? Det kanske blir enda gången jag går på studenten förutom min egen och brorsans liksom. Så det klart jag ska iväg och kolla. Ska ta kort med min kamera också :) Har objektiv som kan ta på långt håll också. Bäst att ta med det, man vet ju aldrig hur långt bak man hamnar :b

Nu ska jag sova. Är riktigt trött efter det varma vädret och allt springade på stan. Vi var uppe från 17 till 20. Det är ovanligt länge för att vara jag ;D Så jag är typ slut nu, haha.

Ha det bra och GRATTIS SANDRA i förskott :) <3 Du börjar bli så stor nu :') <3 10 år tsm, hur ska jag klarar mig utan dig nu?

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0