Fredag, 16 mars

Heej !

Äntligen fredag. Så himla skönt. Älskar fredagar <3 !
Helgen väntar och det blir inte mkt vila inte.

Lördag, då är det dags för Dm i innebandy.
Men jag har självklart lyckats skada min envisa fot.
Så det blir inget spelande för min del.
Men ingen kmr kunna slå mig i hejarklack så det så ;)

Söndag, ja då blir det plugga.
Måste ta mig själv i nacken och sätta igång med allt nu.
Jag ska inte göra som jag gjort så många ggr förr.
Skjuta upp det tills det blir panik och så stressar man ihop någonting.
Jag måste verkligen skärpa mig.

Det är så synd att jag inte kan komma in på msn nu.
Men har hört från annat håll att jag är inte ensam.
Vill ju prata med den sötaste, ANNA ! <3
Vi har så kul ihop (: <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: anna wintour

visst är fredagar härliga

2007-03-16 @ 20:59:32
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Anna

men aw, Anna! :) vad söt du är < 3

2007-03-17 @ 11:21:53
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0