Fredag, 23 mars

Hej hej !

Fredag fredag fredag, älska fredag !
Sofia, Emelie och Fia kmr sen :D
Vi ska kolla på film. Ska bli så kul.
Mormor är redan här, världens bästa mormor.
Hon hade köpt nya byxor idag, intressant va?
Hon är så gullig alltså <3 hihi

Alltså gå på coop med Fia och Emelie kan verkligen inte sluta bra.
Det gjorde det inte idag heller, hahaha.
Först tog det hur lång tid som helst för Emelie att bestämma sig för vilken
hårfärg hon skulle köpa. Herregud, varför finns det så många ljusbrun för?
Det gör ju bara våran shoppingtur på coop till en evighet.
Sen när hon äntligen bestämt sig och vi vandrar mot chipsen, vad kmr inte då?
Jo, matstånd med gratis mat. Så himla typiskt. Emelie och Fia var framme
innan jag ens hann reagera och säga nej. 4 olika gratis mat grejs hann de med.
När vi väl tagit alla grejer och gick mot kassan så träffade vi Natalie.
Vi ställde oss i kön och jag skulle ta upp pengar.
Men jag fick nått hjärnsläpp eller nått, vet inte vad som hände om jag ska vara ärlig..
Men jag öppnade chipspåsen. Så där stod jag med en öppnad chipspåse och undra
hur fan allt gått till. Och Fia skratta och jag skratta nog ännu mera.
Till min räddning kom Sofia och vi sprang ner till chipsen igen och hämta en ny, haha.
Hade jag tagit med Fia eller Emelie hade vi ju aldrig kommit därifrån liksom.

Snart ska jag köpa pizza på vår utmärka skit braiga pizzeria.
MUMS, är vad jag kan sammanfatta det med. <3

Im kmr min älsklings älskling hem från Österrike <3
Jag saknar henne så det står snart ut genom öronen.
Men jag kmr inte få träffa min underbaraste på jättelänge :( <3
Shirley Natasja Clamp, JAG ÄLSKAR DIG !
Men du anar inte vad som händer här hemma just nu.
Håller på med ett brev till dig så du får veta allt.
Men det är lättare sagt än gjort. Skit svårt att få ihop allt rätt.
Vill inte framstå som någon idiot. Men det vet du nog redan att jag inte är.
Eller jo, lite idiotisk är jag ju, men det är bara positivt, haha.
Man blir ju som man umgås, eller hur Emelie och Fia? HAHA <3

Anna gumman, snälla kom hem. Alla åker bort just nu.
Vill ha dig här hemma. Du behövs. <3  KRAM KRAM ! <3

Nu har jag bara en sak kvar att säga.
SMS räddar inte vår vänskap.
I´ll find another you !
A better you !

Ha det så kul där ute, det ska jag ha :D

Puss och kram / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0