Fredag, 30 mars

Heejsan alla söta !

Fredag igen, men inte vilken fredag som helst.
Idag börjar Örebro cupen :D
Det är seriöst den roligaste cupen på året !
Vår första match är kl 22.30 ikväll.
Det är ett par timmar kvar kan man väl säga, haha.
Men gud vad jag längtar !

Min dag idag började hel knasigt.
Sonja var med på mix megapols morgon grejs
för att Gry är på nån semester eller vad det var och
då fick Sonja jobbet att vara som en slags vikarie, haha.
Eller vikarie kanske man bara kallar när det är lärare
som är borta. Äsch skit samma, ni vet vad jag menar.
Haha, Sonjas fina, och då menar jag verkligen fina, låt om
hur man skulle göra för att skicka sms och sånt till dom.
Jag blev nog lite tagen av den för jag höll på och ställa in
juicepaketet i diskmaskinen och glaset i kylskåpet, haha.
Men det slutade inte där. När jag väl fått allt på sin rätta plats
så var det dags att sminka sig, haha.
Jaa vad ska man säga? Det var inte mkt som blev rätt.
Tillslut satte jag mig ner på golvet och bara pusta ut och börja om, haha.
Sen var det jakt efter skåpsnyckeln som jag fortfarande inte vet
vart den är. Den har verkligen försvunnit spårlöst.
Det är andra nyckeln den här terminen. Det är ju helt sjukt.
Hur lyckas jag? Jag förstår verkligen inte.
Ska det vara så svårt att hålla koll på en nyckel liksom.
Tillslut efter allt knas där hemma låste jag efter mig och gick
ut till lille moppen. Självklart som grädde på moset så var den
helt frostig så jag fick stå där och skrapa i evigheter.
När man inte trodde att dagen kunde bli så mkt sämre kmr man till
skolan, och vad är det första man får göra där då?
Jo, varför inte fylla i en massa papper om trivseln i skolan.
Alltså allvarligt, ingenting har förändrats på skolan sen jag skrivit
i de där papprena tidigare, varför torrtera oss med att skriva
ett sånt där papper varenda termin? Blir så trött på det.
Sen på engelskan började det komma lite ljus in över dagen.
Fick reda på nationella proven, och då försvann ljuset igen.
3 små poäng från VG. Snacka surt. 3 små poäng liksom.
Dagen fortsatte och det var dags för spanska.
Alltså vad har jag gjort för fel idag? Pronomerna liksom, hur kul är det?
En fredag dessutom. Snälla rädda mig. Jag fattar noll av det och
så var jag så trött så minsta lilla på denna dag kunde få mig att tända till.
Lunchen gick faktiskt riktigt bra. Men det var nått fel med maten så
köttfärsen var värsta klumpig. Varför inte liksom, varför inte förstöra min dag mer?
Sen var det idrotten, och jag var så nervös så jag trodde jag skulle kissa på mig.
Nej kanske inte så nervös, men lite iaf.
Lektionen gick bra iaf, bara att killarna inte vet vad ordet respekt betyder.
Alltså jag blir så arg. Är det någon här som tkr brottningsmatch och innebandy
är ungefär samma sak eller? Alltså åååh, varför kan de inte sköta sig?
Sen när man säger till dem, tror ni de lyssnar eller? Nix pix.
T.o.m. Henrik var på dem, men de lyssnade inte.
Men alla efteråt tyckte att min lektion hade varit bra och att jag hade varit en bra ledare.
Även Henrik så jag är nöjd :)
Men en vacker dag ska jag lära de där vad respekt är alltså!

Nu är jag iaf hemma. Påsklovet väntar.
Men jag får inte börja slappa än, örebrocupen är innan dess.
ÄLSKA ÖREBROCUPEN !
Vi ska bara vinna alltså, det finns inget annat alternativ !

Nu ska jag gå ner och äta lite tror jag, är super hungrig.

Ha det så bra <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

synd, Anna :/
hoppas du får en bättre kväll iaf;
NI SKA VINNA! [v]
lycka till! [v]

2007-03-30 @ 15:01:17
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0