Måndag, 19 mars

Heej !

Tråkig måndag och skolan börjar igen.
Men måndagar är kul så fort skolan slutat, haha.

Direkt från skolan till sångpedagogen :)
ÄLSKAR att sjunga. Jag lever verkligen för det.
Fick mkt beröm idag också.
Jag sjunger visst fint och rent, haha. Något jag aldrig
fått höra förut. Men det är ju kul att man får höra nått
nytt som omväxling och inte bara allt det gamla.
På bussen hem från sången, GUUUD VAD PINSAMT !
4-5 turkar satt på bussen och flirta med mig.
Tomaten Anna liksom, aaaah.
Det var lite smått pinsamt men jag klarade av situationen rätt bra.
Titta ut genom fönsteret och låtsas som man inte hör
är en mkt bra taktik måste jag erkänna, HAHA.
Sen när jag kom till stortorget så ringde mamma så jag fick
skjus hem. Mkt bra faktiskt. Men mamma var så taskig.
Jag fick ett par nya skor igår som jag hade på mig idag.
Det är lite högre klack på dom och mamma ba:
- Det ser ut som du skitit på dig när du går med dom där.
Det är i dom lägena man verkligen INTE älskar sin mamma, haha.

Just nu sitter jag och pratar med en hel tokig Anna, haha.
Hon skrattar nått så grymt åt ett litet kort klipp.
Förstår inte vad som var så enormt kul med det, haha.
Lilla Anna, du är så söt älskling <3

Ha det så bra  :)
Ska skriva så fort jag får tid igen :)
LOVAR !

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0