Onsdag, 28 mars

Heej !

Onsdag och det betyder träning.
Men jag har så ont i huvudet.
Får se om jag går ner iaf.
Kan ju säga att det lockar 1000 ggr mer att
stanna hemma, men vi får se.

Dagen började med nationellt prov i engelska, uppsats.
Rätt så svårt, men inte för svårt.
Fick reda på vad jag fick i svenska nationella proven också.
Fick G i läsförståelsen. Jag är värsta stolt.
Hatar det, och den hatar verkligen mig.
Vi går inte ihop liksom, det bara är så.
Uppsatsen fick jag också G på.
Lite förvånad att det inte gick bättre, men jaa.
Jag är glad att jag blev godkänd iaf.
Muntliga, jag är så stolt. VG- .
Jag liksom, VG- i muntligt. SHIT !

Resten av dagen har varit som vanligt.
Mkt sittande i LK (lärarkorridoren) med Fia och Emelie.
Det är så tyst och lungt där.
Sen kan man ju inte komma undan från att det är
mkt mkt skönare stolar där, haha.
Jag har liksom inte så mkt vaddering inbyggd själv.
Då får man ha det i stolarna istället, haha.
Sen kan man ju passa på och smöra in sig för lärarna också.
När man ändå sitter där liksom.

Nu ropas det där nere att det är mat.
Får väll gå ner och äta då.

Vi hörs :)
Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0