Tisdag, 20 mars

Heej !

Då var det redan tisdag.
Eller redan och redan, men iaf.

Först skolan. Dagen började med SO. SÅÅÅ tråkigt.
Hatar vår SO lärare. Alltså det finns verkligen ingen
surare eller tråkigare i hela universum.
Men dagen fortsatte ju och på eftermiddagen hade vi syslöjd.
Det är så grymt kul tkr jag. Det är liksom så lungt och skönt
på nått sätt. Man behöver inte göra speciellt mkt heller för att
få ett riktigt bra betyg, hehe. Sånt gillar jag ;)

Efter skolan kom Emelie hem till mig och vi pluggade.
Vi var riktigt duktiga fakiskt. Det brukar bli VÄLDIGT mkt annat när
vi ska plugga mer än pluggandet då. Men idag blev det mkt plugga
men även lite skit snack och sånt, hehe. Men man kan ju inte låta bli.
Radion var på i bakrunden också. SHIRLEY KOM :D
Så där satt vi och sjöng för full hals. Vi båda tkr om Shirley Clamp.
Men jag är ju den som är Shirley Clamp nörden liksom, haha.
Men det finns verkligen ingen så underbar människa som Shirley.
Längtar sååååå tills jag får träffa henne igen.
Den gången måste jag fira på nått sätt, det är 10:e gången :)
Kanske kan fira den genom att ta med Emelie eller nått, haha.
Åter till dagen, haha. Jag är rätt bra på att byta ämne. Det är jag och Emelie.
VI ÄR BÄST PÅ DET !
När vi pluggat lite och snackat skit och så, då åkte vi till coop.
Emelie skulle köpa schampoo och balsam och lilla jag skulle köpa måttband åt mamma.
Snacka snygg kombination, haha. Lite godis slank med också.
Men jag har verkligen bestämt mig för att inte äta upp allt tills på lördag.
Får se hur länge det håller :b
Vi tog Emelies moppe till coop så vi luktar ju lagom fint nu alltså.
När Emelie kör moppe finns det bara två lägen, stilla stående eller gasen i botten, HAHA.
Min fartdåre <3 Älskar dig verkligen över allt annat hjärtat !

Nu börjar kl bli en hel del och jag ska sitta och lyssna på nån FN soldat im bitti.
Få se om man kanske får lite sovmorgon då. Jag lär ju inte kunna hålla mig vaken på det där.
Lät inte så speciellt intressant om jag ska vara ärlig. Killarna lär ju hålla käften om han har med
sig en massa vapen och sånt. Eller så blir det tvärtom då att dom bara skriker ännu mer då.

Lycka till im Anna gumman ! Hoppas du får en underbar vecka där borta <3
Kmr sakna dig som stryk alltså. <3 KRAM !!

Ni får ha det så bra :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

det ar jatteroligt har [v]

2007-03-22 @ 10:01:01
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0