Torsdag, 22 mars

Heej !

Snart är det fredag igen :D
Jag och mina närmaste vänner ska ha filmkväll då.
Ska verkligen bli skit kul. Synd att inte Malin och Natta kommer.
De ska till taket, en ungdomsgård, så vi får klara oss utan de.
Lite synd, men vi kmr ha kul ändå .
Så kmr mormor hit im också.
Har inte träffat henne på jättelänge nu.
Hon bor 5-6 mil ifrån oss så det blir inte så ofta jag träffar henne.
Men jag verkligen älskar att träffa henne.
Min mormor är underbarare än någon annans mormor
någonsin skulle kunna vara i närheten av att vara.
Min favorit mormor ! hihi <3

Skoldagen idag var ju mer mysko än någon annan skoldag, haha.
Alltså hur flum får det bli?!
Fia och Emelie, jag älskar verkligen er<3
Ni gör verkligen mitt liv värt att leva när det känns som sämst.
Annars också, men som mest när allt bara är botten.
Förstår inte hur ni bär er åt, men ni lyckas verkligen alltid!
Hur mkt kärlek som helst till er alltså, ni är guld värda ! <3

På matrasten satt vi och prata om en massa minnen från när vi var små.
Shit vad bra man hade det som liten.
Bänksparkboll, stuttsbollsklubben, king, vinkleken, knut.
Allt det där är ju verkligen oförglömligt.

Några som verkligen är värda att nämnas:

* Emelie, min älskling <3
* Fia, världens bästa <3                                                ÄLSKAR ER  <3
* Natalie, underbaraste <3
* Malin, sötnosen <3

Ni gör en tråkig skoldag till nått så mkt mkt mer ! <3

Ha det bra <3

Puss och kram / Anna




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0