Torsdag, 29 mars

Heeej !

Torsdag och jag är sjuk.
Eller jag har jätteont i huvudet.
Men det går nog över tills im.

Im ska jag hålla i  idrottslektionen.
Hoppas verkligen den blir lyckad.
Vill verkligen höja mitt betyg i idrott.
Men jag tror det kmr gå bra :)

Har inte gjort så mkt idag.
Mest försökt sova, men det gick inte så bra.
Somnade vid typ halv 9.
Sen ringde Emelie och frågade om jag var sjuk.
Efter det hade jag lite svårt att somna om.
Blev väl så glad över att någon brydde sig om mig.
Glömde berätta en sak för dig Emelie, men det kan vi
ta någon annan gång. Im kanske :D
Sen har jag tittat på tv och varit inne på dator.
Sjungit lite och så. Måste ju träna.

Hoppas ni mår bättre än jag idag.
Men vi hörs av :)

puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0