Fredag, 11 maj

Heej !

Har varit jättetrött hela dagen. På lite dåligt humör också. Men hoppas jag inte sa nått dumt bara. Tror jag lyckades hålla mig ifrån det idag. Annars brukar det kunna hoppa lite grodor. Ni får skälla på mig om jag säger nått dumt !

Skolan var som vanligt. En sak var lite annorlunda, Emelie hoppade på kryckor. Äntligen lyssnar du på oss Emelie. Du är så envis alltså, haha. Hjälper dig gärna att hålla böcker och sånt, så länge du inte har ont <3
På schemat var det för dagen klassråd, engelska, spanska (prov) och idrott. Kort fredag, och dom är så sköna.
Klassrådet gick snabbt som alltid, engelskan satt vi bara och diskutera filmen. Spanskan hade vi prov. Tyckte inte det var så jättesvårt ändå. Kunde varit mkt svårare. Sen idrotten hölls av Wictor och Felix S. Världens tristaste lektion. Sen att dom är rätt lätt virriga gör ju inte saken bättre. Hallå, hur många år har vi inte spelat brännboll liksom? Det är inte kul längre. Sen att hela klassen var lite lätt irriterade gjorde ju inte saken bättre. Alla var nog rätt trötta efter veckan. Tur vi bara gå tre dagar nästa vecka, annars skulle jag dö. Är så skoltrött alltså. Trött överhuvudtaget men, haha. Det är rätt vanligt. Liksom normalt tillstånd när det gäller Anna P ;D

Skulle ha åkt och kollat på Linnéa, Sandra och Annettes dansuppvisning ikväll, men sorry tjejer alltså men jag orkar verkligen inte. Det här vädret tar kål på mig. Vill ha bort allt pollen nu nu nu !

Idag kom jag på det jag, Sofie och Johanna satt och fundera på hur länge som helst i onsdags innan konserten. Vad Molly som vann "Lilla melodifestivalen" vad hennes lillasyster heter som var med i Talang 2007. Jag tror hon heter Mimmi. Det är bara att jag frågar Sofia när hon kmr in, haha. Hon har full koll, jag lovar, haha <3
Saknar dig Sofia, har inte pratat med dig på länge <3 <3 Miss you alot baby <3

Någon annan jag saknar som stryk är ju såklart Shirley <3 Alltså varför måste vi vänta så länge innan vi kan ses igen för? Jag kmr ju hinna sakna ihjäl mig innan vi träffas typ 1000 ggr om. Du måste hitta på nått innan slutet av Juli alltså. För länge kan jag verkligen inte vänta. Hitta på nått kul i juni så lovar jag att jag kmr. Iaf om du är i närheten av Örebro. Så jobbigt att åka långt. Måste gå upp så tidigt då (A) Brukar vara uppe 05:30 och då är jag så trött att jag nästan svimmar när jag träffar dig sen. Eller så är jag pigg då och sen direkt efteråt så blir jag så där as trött så man inte kan göra nått annat än att sova typ. Men nog pratat om det nu, miss you <3

Några av mina älsklingar som jag bara måste nämna en dag som denna:
* Anna, min super söta och rara lilla ängel <3
* Emelie, du och jag i ur och skur <3
* Sofia, mitt lilla hjärtegull <3                                                      
* Shirley, det bästa jag har då, nu och föralltid <3

ÄLSKAR ER SÅ ENORMT MKT <3333 !

Puss och kram / Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket. Älskar dig, du är bäst [v]

2007-05-11 @ 16:23:38
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0