Fredag, 18 maj (kväll)

Heej igen !

Nu har nästa hela dagen gått. Sofia är äntligen inne på msn ! <3 Du anar inte hur mkt jag saknat dig idag gumsan <3

Är så himla stolt över mig själv just nu. Jag har lyckats göra klart den där dumma bokanalysen idag. Jag behöver bara renskriva den, men det är ju över på ett kick. Orkar inte göra det idag. Det får bli im. Måste erkänna att jag hade väldigt svårt att koncentrera mig där ett tag när jag satt och skrev. Tankarna var på helt andra håll. Så jag gick ner och tog ett päron och gick ut i friska luften. Då kom mamma på att gräset behövdes klippas och eftersom jag ändå hade så svårt att koncentrera mig så kunde jag ju göra det. Då fick jag ju igång kroppen lite också. Jag kan säga att det känns fortfarande i kroppen efter den där gräsklippningen. Så någon nytta gjorde den iaf, haha. Och bokanalysen gick mkt lättare att jobba sig igenom efter det också. Var tvungen att duscha innan jag satte mig med böckerna igen. Det var inte helt svettfritt att klippa trädgården faktiskt.

För en gångs skull så är jag ensam hemma med mamma och Fredrik. Daniel och Simon är hos sin mamma från och med idag och en vecka framåt och Johan sover över hos en kompis. Ni anar inte hur stor skillnad det är när ingen av dom är här. Det är så.. tyst och lungt. Bäst och njuta alltså. I sommar ska Daniel och Simon vara här i 2 veckors perioder. Shit vad jag kmr längta till dom fria 2 veckorna alltså.

Dagens roligaste händelse måste varit när jag klippte gräset alltså, haha. Mamma såg allt för rolig ut när hon skulle visa vart jag behövde klippa lite mer, haha. Mamma flygvärdinna alltså, haha <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA ! :D

2007-05-18 @ 23:14:58
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0