Fredag, 18 maj

Heej !

Gick upp en skaplig tid idag. Kändes riktigt bra faktiskt. Att inte bara vända på sig och somna om. Även om jag just nu känner att det var nog det jag skulle ha gjort. Det enda bra med den här dagen är min älskade ängel Anna. Vad skulle jag göra utan dig ? <3

Sofia, snälla kom in på msn och rädda mig. Jag blir snart tokig på allt det här.. <3 Allt blir bara så fel, inte ens en liten liten grej blir rätt.

När mamma kom hem från shoppingen till altan blev jag såklart pådragen att göra maten idag igen. Jag försökte få henne att ta någon annan för en gångs skull. Men nej, Daniel och Simon hade ju gjort allt det grillade häromdagen och Johan hade kompis här. Hallå, all mat jag gjorde igår, räknades den inte eller? Shit vad sur jag blev, som om inte dagen hade varit tillräckligt dålig liksom. Jag gjorde iaf tillslut maten. Vad annars skulle jag gjort? Finns ju liskom inte höger med skoluppgifter som måste göras. Bara 3 svenska uppgifter, en NO uppsats, en SO uppsats och hemkunskapens "flytta hemifrån" grej. Men det går nog bra.

Måste verkligen ta tag i mina uppgifter nu alltså. Jag blir tokig på mig själv som vet att det måste göras men ändå bara blundar för det. Sen när det verkligen är kirs läge och måste bli klart, det är då jag sätter igång. Jag mår ju så dåligt av det, varför kan jag aldrig lära mig alltså? Jag ska tvinga mig till att göra klart iaf en svenska uppgift. Jag har ju liksom börjat på den så det är ju bara att fortsätta och göra klart. En bokanalys, hur svårt ska det kan liksom? Okej, lite svårt är det med allt som måste tas med, men iaf. Så jobbigt är det faktiskt inte. Så kan jag titta på någon film im och göra filmanalysen. Då har jag ju bara epokern kvar sen. Då är ju svenskan avklarad. Om det ändå vore så lätt som det låter alltså.

Tack Anna som hjälper mig och gör min blogg så fin <3 Du är himlens vackraste stjärna alltså <3 Puss på dig <3

Puss och kram / Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

AW ! [v]

2007-05-18 @ 15:51:59
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Ellen

Anna, har du blockat mig på msn? Såfall, då undrar jag varför. Jag har väl inte gjort dig något illa?
Snälla, svara!

2007-05-18 @ 21:45:41
URL: http://ellbri91.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0