Fredag, 25 maj (eftermiddag)

Heej !

Jag mår bättre nu. Men jag går ju på alvedon så det kan hända att jag mår bättre av det. Men iaf. Ska försöka plugga lite.

Nej men se här, nu kom katten :) Värst vad pratglad hon var. Har inte sett henne sen 5 i morse när jag tog min alvedon och tog ut henne från mitt rum för att hon höll mig vaken :b Det är nog därför hon har så mkt att prata om, haha.

Tänkte visa en "Dagens bästa låt" också :) Idag blir det utan tvekan A tousand miles när Shirley sjunger den. Såklart. Den är så himla fin. Passar henne perfekt. I det här klippet är hon så fin dessutom. Hennes leende alltså. Man smälter ju.


Shirley, you know I walk a tousand miles if I could just see you tonight.
If I could just hold you tonight. I LOVE YOU !

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0