Fredag, 4 april

Heeej !

Blir bara ett snabbt inlägg idag, hinner inte så mkt mer. Måste packa :D

Har varit med Albin idag efter skolan. Vi hade as kul, haha. Jag målade hans naglar.
Ur läckert blev det, haha. Sen har jag pratat med Anna på msn. Alltså genom micken.
Riktigt prata liksom. Eller jag pratade och hon skrev för hon har ingen mick tyvärr :(
Men vi hade iaf jättekul. Skadade hennes öron bara några ggr när Albin kittlade mig.
Förlåt Anna, hjärtat mitt <3 Inte meningen att skada dig <33

IMORGON SKA JAG SE SHIRLEY <3<3<3 Hoppas på träffa också.. Men det tror jag.
Men jag är såååå himla nervös. Men det är ju inget ovanligt så, haha.
Allt kmr bli så BRA ! Bara allt blir som jag tänkt mig, annars blir det inge kul ju.
Måste ta bort alla streck Albin målat på mig med bläckpennan. Har över hela armarna.
Fast jag sa åt honom att han inte fick. Albin är döv, eller så bryr han sig bara inte, haha.

Men nu måste jag iväg och packa. Måste sova i morgon bitti känner jag. Är skit trött.
Kan i för sig sova lite i bilen också på vägen upp, men vad underhållande för mamma då liskom.

Men iaf, puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det var ju skitkul att höra din röst! :) [v] Och Albin, HAHAHA! (titta i min blogg ;) Fett skojjig kille alltså.. ^^

Allt kommer gå bra imorgon, kanske skickar sms sötis [v] Glöm inte att hälsa ;D Haha [v] DU ÄR BÄST! :)

2007-05-04 @ 22:55:46
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0