Lördag, 12 maj (natt)

Heej ! 

Vaknade rätt sent. Mådde inge vidare alls på hela förmiddagen. Tur jag har dig Anna som får mig så glad jämt <3 Sen gick jag ner till A-plan för att kolla på min kära lillebrors fotbollsmatch. Elin och Svea vad där :D<3 Lilla söta Svea börjar bli så stor nu. Är verkligen inte van vid att se henne sådär stor. Men hon är ju snart 1 år. Hon kan redan prata lite. Hon säger hela tiden "titta".. och klappa händerna var också väldigt kul, haha <3 Lätt världens sötaste unge alltså <3 Sådan mamma sådan dotter <3

Sen när vi kom hem satte jag mig vid datorn igen. Vilket liv alltså. Men jag och Anna hade väldigt kul, haha <3 Du är BÄST Anna !! Jag skratta så jag grät flera hundra ggr, haha. Vi har så kul ihop älskling. Du och jag föralltid <3

Så var det ju dags för ESC idag också. Sverige kom på 18 plats :O Helt sjukt alltså. Min tv var sönder och min lillebror försökte hjälpa mig med den, men den är stendöd iaf. Eller jag har ljud men ingen bild. Så jag fick bara lyssna. Det är då man blir tokig på när komentatorerna säger: "Nu ser ni på skärmen hur vi ligger till" och så går dom vidare. JAG såg inte. Jag och alla blinda liksom. Hur hade dom tänk sig att dom skulle se?! Vad har man komentatorer till egentligen?! Har aldrig tänk på det förut, men nu slog tanken mig när jag själv blev utsatt. Men iaf, då blir det semi nästa år i ESC. Hur ska vi klara oss därifrån då? Säger bara det, vi måste hitta bättre låtar till ESC. Det är ju nästan skämmigt nu. Vi kör varannat år semi liksom. Hoppas verkligen inte att det upprepar sig fler ggr nu. Skärpning Sverige !

Kl börjar bli mkt och im kmr det hända saker, så det är nog dags att sova för min del. Har en överaskning till er im. Jag hoppas det blir av im iaf. Skulle ha gjort det redan ikväll, men det blev inte av. Men im hoppas jag :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, Anna, vad söt du är! [v] tack! men det är du som är bäst..! [v]

2007-05-14 @ 15:51:41
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0