Lördag, 19 maj (kväll)

Heej !

Har inge kul alls just nu. Sofia är i sommarstugan med familjen och Anna pluggar. Inser ni hur uttråkad jag är. Jag kmr snart frivilligt gå ner och sätta mig vid tv:n med mamma och Fredrik. Det händer då inte ofta. Men det är roligare än att sitta här ensam.

Hitta en liten sånn här rolig grej jag tänkte jag kunde göra här i ensamheten.



Vad heter du: Anna
 
Var bor du: Örebro, 8 km norr om Örebro för att vara exakt

Trivs du där: Det kan du hoppa och sätta dig på.

Brukar du läsa horoskop: Jaa, när Anna skickar det till mig (A)

Har du körkort: Nix, men jag övningskör just nu

Favoritdjur: Min kissemiss, Smulan

Antal kuddar i sängen: 2 men använder bara 1

Äger du ett busskort: Ja, det klart.

Vad åt du till frukost: Ingenting, gick direkt på lunchen

Nästa mål i ditt liv: Blir klar med alla läxor.

Hur svarar du i mobil: Hej det är Anna !?

Antal timmar sömn inatt: för lite känns det som

Sov du ensam: Räknas katten?!

Vad är det för veckodag: Lördag

Vad åt du senast: en Toffifee

Vem fick du sms av senast: Sofia <3

Vem ringde dig senast: Jadu, Emelie kanske?

Godaste ölen du druckit: Har aldrig druckit öl, vad tkr du?

Vilka hårfärger har du haft: har aldrig färgat mer än färgglada slingor vid lågstadieåldern.

Vad såg du senast på: Någon dokumentär om fobier, riktigt intressant.

Längd: 162 cm

Vikt: Sånt frågar man inte en tjej !

Skostorlek: 37/38 ibland även 39.

Hårfärg: Blont

Vad gör du om ett år:  Går första året på gymnasiet. (:

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej faktiskt inte. I sånna fall i mitt barndomshem

Vilken parfym använder du: Britney Spears

Vilka skor använder du: Just nu mina tofflor (: 

Jag vill jobba med: Drömmen är ju att bli sångerska, men det förblir nog en dröm.  

Nu var det roliga slut. Hoppas ni lär er nått nytt om mig av den här. Ni får gärna berätta vad ni inte visste om ni lärde er nått nytt :) Kommentera kommentera. Läser allt ni skriver och skriver ni ner er blogg svarar jag gärna :)

Nu ska jag ta och hasa mig ner och kolla vad dom gör för kul där nere.

See you <3

/ Anna


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej ! Jag är på besök i Nora och skall åka hem imorgon till Stockholm.Jag älskar att vara här, tycker det är jättemysigt. Tyvärr har det regnat nästan hela tiden!

2007-05-19 @ 22:20:14
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul lista :d

2007-05-19 @ 22:39:58
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Helena

Jag har provat Nora glassen och den är bra gudomligt god!Ha en bra dag!

2007-05-20 @ 09:02:23
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Karin

jobbigt att vara uttråkad:) hoppas du får en fin dag idag!

2007-05-20 @ 10:09:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0