Lördag, 19 maj

Heej !

I morse blev jag väckt av Sofia. Hon skickade sms och berätta att hon följde med till sommarstugan med sin familj över helgen. Lite jobbigt för jag kmr sakna henne jättemkt. Men det klart jag överlever. Tur att hon skickade sms också för annars hade jag väll sovit bort hela dagen. Min katt Smulan kom upp till mig i sängen när jag precis hade vaknat också. Jätte mysig är hon. Världens sötaste katt helt klart.

Mamma och jag har tagit tag i mina läxuppgifter idag också. Renskrivit bokanalysen, så nu är den helt klar för inlämning. Sen gjorde vi klart nästan hela hemkunskapen. Hade vår dumma skrivare inte tagit slut på färg så hade jag varit helt klar med den nu. Men vi får åka och köpa färg im och fixa klart det. Men nu har jag bara 2 uppgiter i svenskan, NO uppsats, SO uppsats och lite hemkunskap kvar. Jag börjar se lite ljus över det hela just nu. Men det behövs någon som sätter igång mig. Tur att mamma vet. Så tar jag tag i hemkunskapen im så kan jag och mamma titta på en film och så gör vi filmanalys på det. Då blir det ju en svenska uppgift till som är borta. Ja så säger vi nu. Måste få klart det här. Har bara en till helg på mig nu.

Mormor kom hit idag också :) Var ett bra tag sen jag träffade henne nu så det var kul. Hon bor inte i Örebro som jag så det blir inte så ofta man ses. Så det är kul. Hon fyllde år nu i veckan så hon fick paket. Sen har min riktiga lillebror fyllt år också, så det blev lite försenat firande där. 

Har inte hänt så mkt mer idag. Vi håller på och grillar mat just nu. Vädret tillät det tillslut. Har varit lite regnigt och blåsigt men det verkar ha slutat. Nu är det bara lite molnigt, men rätt varmt ändå. Mkt skönt. Sommaren kanske kmr iaf då.

Sonja Aldén är i stan idag. Eller hon ska vara på stora hotellet vid slottet ikväll iaf. Snacka surt när man inte kan åka dit alltså. Ibland borde man vara 20 alltså. Men im kmr iaf datumen ut om "Tre S" turnén :D <3 Det är Shirley Clamp, Sonja Aldén och Sanna Nielsen som drar iväg i sensommar. Ska bli så otroligt kul. Tkr om dom alla tre så. Har träffat alla tre också och dom är hur gulliga som helst. Men favoriten är ju såklart Shirley <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0