Lördag, 26 maj

Heeej !

Mår så mkt bättre idag. Har t.o.m. börjat bli hungrig och så. Måste äta upp mig nu efter dom dagarna jag har missat, haha.

Har redan varit ute i solen ett tag. Hjälper mamma och ta ner en massa skit från förrådstaket. Det går riktigt bra. Vill inte klättra upp på taket så jag kör från stege. Jag skrapar ner allt med en hockeyklubba och en lite vassare pinne, haha. Tänkte jag skulle in och hämta min mp3 och ha i öronen för det är ju inte direkt ett kul jobb där ute. Men min mp3 är borta, eller i det här huset vet man ju inte om den är borta eller stulen. Så jag skulle låna mammas men hon hade inga hörlurar och Johan har kompis här så han är bara stöddig och vägrar låna ut sina. Det är så typiskt Johan, vara jättesnäll ena dagen och sen andra dagen är han djävulen själv. Fick ett litet utbrott på honom också, hehe. Men hallå, hur många ggr har inte han fått låna mina liksom?

Nu ropar mamma på mig att jag måste ut och hjälpa till igen. Hör av mig senare ;)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Föredrar du tubtop eller linne?
Tyck till i min blogg!

2007-05-26 @ 13:37:01
URL: http://fmhem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0