Måndag, 14 maj

Heej !

Redan måndag igen, skola.. Tur det är en kort vecka den här veckan, hur skulle man annars stå ut?! Är så skoltrött så det finns inte ord för det. Men ändå tkr jag att jag jobbar på rätt bra i skolan för att vara så trött på skiten. Idag t.ex. på hemkunskapen gjorde jag rätt mkt för att vara jag. På SO:n kanske jag kunde gjort lite mer, hehe. Men jag kom framåt iaf och det såg ut som jag var väldigt flitig iaf, haha. Så mkt saker jag hämta och satt med, haha. Ett tips om man ska se flitig ut, haha. Efter lunch hade vi NO. Det var inte alls kul för Mathilda och Annette hade nationella prov båda två så jag satt ensam där. Fattade verkligen nada av det där med stjärnorna. Det är nått med att stjärnan består av väte och så blir det till helium som sen på nått konstigt vis även kan bli till järn :S Och när det blir så bildas det energi som gör att stjärnan lyser. Så långt är jag med, haha. När jag hade förvirrat klart på NO:n så var det dags för engelska där vi skulle fortsätta med våran teater. Vi ska spela upp Shakespeares Hamlet. Jag är med i 2 scener. I första scenen som Kung och andra scenen som drottning, haha. JAG HAR MAKT, MOHAHA. Det jobbiga är ju att allt ska vara på engelska. Jag skulle göra allt mkt bättre om jag kunde få prata svenska istället. Jag tkr om att spela teater, men jag suger ju på engelska. Mina nationella reslutat ska vi inte ens prata om liksom. Fast konstigt nog var jag bäst i muntliga på engelskan. Men men. Efter the english var det dags för musik. Favoritämnet nr ett alltså. Det är verkligen bara så himla kul :D <3 Jag kan redan min låt på gitarr så jag spelade bara igenom den några ggr och sen hjälpte jag till så mkt jag kunde med andras låtar. Lite nytta gjorde jag nog. Så ville folk att jag skulle komma och sjunga när dom spela. Varför just jag liksom?

Snart ska jag iväg och springa lite i skogen med alla innebandy tjejer :D <3 I blöta skogen, usch. Men men, ska ta med papper och penna och intervjua några grankottar åt Anna, hahaha. <3 Vill du ha ett diagram av svaren sen också eller Anna? haha. Inge svårt att göra när jag bara kmr få samma svar hela tiden, hahaha.

Im är det jobba-ikapp-dag i skolan. De flesta i klassen ska till krematoriet på förmiddagen, men jag tror att där går gränsen för mig vad jag klarar av av det här döden temat. Sitter heldre och pluggar i ett tråkigt gult klassrum då. Det behövs dessutom göras så mkt jag har kvar. Allt måste ju vara inne vecka 22 för betygens skull. Shit vad jag har mkt kvar att göra. Tur man är ledig torsdag och fredag. LÅNG helg :D <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för den Anna ;D [v]

2007-05-14 @ 18:54:52
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0