Måndag, 21 maj

Heeeeej !

Jag är så stolt över att säga det här.. Igår hade jag 34 läsare på min blogg. TACK ! Det blir ju så mkt roligare att skriva nu när jag vet att ni är intresserade <3

Sen en till rolig grej för idag, som jag tkr är väldigt speciell. Har en väldig stor betydelse för mig, men kanske inte för andra. Idag, just precis idag, är det ett år sen jag träffa Shirley Clamp för första gången. Jag minns det som igår. Jag vet inte vad jag ska säga mer än "GUD vad jag älskar den tjejen alltså" ! <3

image55
Shirley och jag, Mariebergs köpcentrum i Örebro 21 maj -06 <3

Hade väldigt kul idag på NO:n med Mathilda, haha. Vi satt inne på msn och prata med Anna, haha. Värsta kul vi hade. Mobbade Carro lite smått, haha. Sorry Carro men det är så kul och mobba dig. Du tar allt så.. knasigt. Sen hade vi en väldigt bra tajming, haha. Precis när vi kryssade ner msn så kom vår lärare Ragnhild in i rummet, haha. Shit vad jag skratta. Ragnhild undra ju såklart vad jag skratta åt och som tur var så hade jag uppe en sida om stjärnor som jag skulle ha och så fick jag se att det stod "Liv i rymden" och så var det en skit rolig lite gubbe som då antagligen skulle föreställa det. Så jag skyllde ju såklart på att det var det jag skratta åt, haha. Men den var rätt rolig den med ;)

Sen efter skolan åkte jag hem och så var det bara en snabb landning vid datorn så var det dags att ut och träna. Jag och Mathilda cykla. Vi var riktigt duktiga faktiskt. Cykla 5-6 km med trögaste växel så mkt som det bara gick. Riktig träning måste jag säga. När vi stanna till vid coop för att köpa lite saker till Mathildas familj så var jag helt svimmfärdig. Benen ville inte direkt som jag. Såååå ont i öronen hade jag också. Det var hemst alltså. Kön var as lång när vi skulle betala. Men efter typ 15 minuter hade vi betalat och var på väg ut till cyklarna igen. Jag hade inte låst min cykel, eller mammas cykel då min hade punka, för jag hade inte med mig nykeln. När vi precis svänger runt hörnet för och tittar på cyklarna så är en kille påväg att sno min cykel. Men när han såg oss komma mot så ångra han sig. Säger bara tur för han alltså. Annars hade han fått smakat på asfalt. Men vad arg jag blev fast han inte tog den. Bara tanken liksom. Hade vi kommit ut 5 sekunder senare så hade jag tagit den redan liksom. Har haft mkt bra tajming idag känner jag. Då blir det väll en massa dålig im antar jag för att jämna ut det hela.

Nej nu ska jag ta en dusch innan jag går och lägger mig.

Tack Sofia för att du finns. Vad skulle man göra utan en vän som du?! <3

I varje minut
I varje sekund
Finns jag för dig
I varje stund
När solen gått ner
Bland alla stjärnor vi ser
Är du det vackraste jag vet <3


Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha Du och SHirley ser så söta på ut på fotot... ;)
Blev arg när jag läste om den där ena typen som täntke sno din cykel. Om jag inte hade bott i Finland skulle jag har varit där och gett honom några blåmärken vid ögat...
Tur att han ångrade sig. :)

2007-05-22 @ 20:23:03
Postat av: carrolicous

haha jaha tack då x))

2007-05-24 @ 17:34:29
URL: http://www.carolinelarsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0