Onsdag, 16 maj

Heej !

Mormor fyller år idag :D <3 GRATTIS världens bästa mormor ! <3

Trafik idag i skolan. Det var lite roligt faktiskt. Brandmannen var bäst, haha. Jag, Natalie och Sofia fråga honom vad brandman heter på engelska, haha. Firefighter, visst låter det coolt, haha. Fireman låter lite mesigt på nått sätt, haha. Eldmannen liksom :b HAHA
Vi hade lång lunch så jag åkte hem och åt. Kanske inte direkt nobelmiddag jag gjorde men det fick duga. Stekte en hamburgare och gjorde lite mackaroner till det. Vi hade inga köttbullar hemma så jag fick göra det bästa av situationen, haha. Jag blev mätt iaf.
Tillbaka till skolan och då hade jag 20 minuters matte där vi spelade plump, sen var det dags för kören. Tror att vår skolavslutning kmr bli så otroligt bra alltså. Det låter redan bra liksom. Sen efter det hade vi elevensval och då har jag Showbiz sång. Så jag behövde ju inte förflytta mig alls, haha. Men det är jag inte lika säker på att det kmr bli så bra på skolavslutningen. Vi ska sjunga "My heart will go on" och det finns ju en viss person som lyckas förstöra hela låten alltså. Vi har t.o.m. sagt åt henne att sluta med sitt jävla, vad man nu ska kalla det. Men hon bara förnekar det hela tiden. Åh, blir tokig på henne. Jag skäms att sjunga ihop med henne. Har redan gjort det en gång och det blev katastrof. Alla på hela skolan tror säkert jag suger på att sjunga nu bara p.g.a. henne. 

Hemma sen igen så satte jag mig framför tv:n. Orkade inget annat. Mamma kom hem och satte sig där hon med. Där satt vi till typ halv 6 eller nått. Sen gick jag till datorn. Sofia var inne :D <3 Ja alltså Sofia, jag kan inte beskriva med ord hur mkt du betyder för mig <3  Älskar dig för att du är du <3 Du är världens underbaraste tjej med ett hjärta lika stort som universum. Du är värd mer än guld och diamant, det finns det mkt av men det finns bara en som du <3 ÄLSKAR DIG ! <3<3

Dags för mig att sova tror jag. Börjar bli riktigt trött faktiskt.

Sofia, glöm inte att skaka rumpan, haha <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0