Onsdag 30 maj

Heej !

Jag har inte skrivit på ett tag nu och det är för att jag är sjuk. Blev nog inte helt frisk från förra veckan innan jag satte igång som om jag var frisk. Så nu sitter jag med hals ont, förkylning, hosta och ögonfluss. Allt på en och samma gång. Varför inte liksom? Min kropp tänkte nog att vi tar allt samtidigt så har vi alla dom där sjukdomarna klara för i år. Men jag kmr nog tyvärr bli sjuk fler ggr under årets lopp. Säkert i flera dumma tillfällen som det här.

Idag ska klassen spela upp teatern som jag missar. Dansen tjejerna har tränat på i flera flera veckor ska också visas upp, och jag sitter här och kan inte vara med. Sen just idag skulle jag och Natalie sitta i Märta (skolans café) under dagen. Vad är det här? Snacka orättvist !

Har precis gått upp idag. Jag klarar verkligen inte av att sova. Natten har varit hemsk. Vaknade första gången vid 2 och då var mitt ena ögat helt igen kladdat så jag kunde inte öppna det. Så det var bara ta sig upp och ta bort det med lite blöt bomull. När inte det hjälpte så mkt så hämtade jag min handduk som jag hade använt under dagen att ta bort det och fick till slut bort det. På dagen hade jag bara blivit smittat i ena ögat men självklart så blev det andra ögat smittat nu under natten. Så när jag sen vaknade igen vid 6 så var båda ögonen helt igen. Då letade jag rätt på min handduk igen. Visste på ett ungefär vart på nattduksbordet den låg så jag lyckades få tag i den. Men alltså gud vad jobbigt det är med ögonfluss. Ville inte somna om sen när jag väl fått bort allt en andra gång. Men det gjorde jag fast jag inte ville. Så när jag vaknade vid halv 10 var det bara att börja om igen. Har haft den här skiten i en dag och en natt och jag är redan såååå otroligt less på det. Vill inte mer !

Kmr nog inte skriva så mkt nu när jag är sjuk. Jag ser knappt nått så jag får koncentera mig jättemkt och snart får jag väll huvudvärk också. Det skulle ju vara som kronan på värket. Sen är det väll bara magsjukan som fattas. Nej det här är inte kul. Vill sova bort allt men ändå vill jag inte sova för att det blir så jobbigt sen när man vaknar. Usch vad komplicerat allt är !

Ni får ha det så bra så ska jag försöka bli lite frisk.

Hur mår ni idag då?

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får båda krya på oss :) [v]

2007-05-30 @ 11:32:31
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Då hoppas jag att du blir ännu gladare av denna present! Förlåt att jag inte hunnit :/ [v]

2007-05-31 @ 14:15:54
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0