Shirley är ...

.. den som betyder så otroligt mkt för mig. Hon kan få även den mörkaste dagen att bli strålande ljus. Jag blir alltid lycklig när jag ser henne. Får en så fin känsla i kroppen och jag kan inte beskriva hur mkt jag älskar henne. Dagen idag för ett år sen var den underbaraste dagen i nästan hela mitt liv. Jag har ju fått så många otroligt bra dagar med henne så jag kan inte välja vilken som är bäst. Shirley är såå... underbar <3 Men när hon står där framför mig, tror ni jag får ur mig allt det här då eller? NEJ! Jag blir lika arg varje gång på mig själv. Men, hon vet förhoppningsvis <3 Att en kram kan betyda så mkt som hennes alltså. Men det är ju så, dom man älskar som mest, allt från dom betyder lite mer.

Det är så typiskt, nu när man skriva hur mkt hon betyder för mig, försöka sammanfatta så alla ska förstå, då bara försvinner orden. men jag har en liten text på datorn jag skrivit för ett tag sen jag kan skriva ner så ni får se. <3

Shirley, du är helt underbar.Du sjunger så fantastiskt fint. Dina låtar är som julklappar på julafton,man vill aldrig att dom ska ta slut. Samma sak med stunderna man får med dig.Varför ska dom ta slut? När du står där framför mig är jag så lyckligsom jag bara kan bli. Du lyser upp mina mörkaste dagar, du gör mig hel. Ett liv utan dig vore ett liv utan mening. Du finns i mina tankar, dag och natt. I mina ögon finns ingen bättre än du. Du har gjort så otroligt mkt för mig som betyder så mkt att det inte går att beskriva med ord. Du kmr alltid vara min favorit alla kategorier. Jag är din för evigt.
Dina kramar betyder mest, för du är helt enkelt bäst !

SAKNAR DIG SHIRLEY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0