Söndag, 13 maj

Heej !

Idag har tiden bara försvunnit. Men jag har haft rätt så kul faktiskt. Mamma och jag åkte först och handla. Då kom "Min kärlek" på radion. Jag blev på värsta bra humöret då :D Vi åkte förbi Jet macken och tanka också. Eller rättare sagt, mamma satt i bilen och jag tankade hennes bil. Sen åkte vi till coop där vi köpte blommor i mängder, lite smått och gott till att grilla och hårfärg till mig. För det var det jag skulle göra idag som var den lilla överraskningen, slinga håret :) Första gången jag gjort det. Skit nervös var jag att det inte skulle bli bra. Men jag är nöjd. Vad tycks?

image48
Före bilden är tagen när jag stod och vänta på Shirley i Södertälje för 8 dagar sen. Saknar dig Shirley <3 !

Medans jag väntade på att få duscha ur all hårfärg ur håret så var jag så duktig så jag plocka ur och i diskmaskinen. Det brukar jag typ aldrig göra men jag kände för att vara lite snäll idag, haha. Sen var det tvättnings dags 30 minuter senare. Satte mig vid datorn en stund sen och så ut igen. Då var det dags att plantera lite blommor. Sånt tkr jag är skit kul :) Blev riktigt nöjd med mitt arbete.. Då fick jag även syn på vårat äppelträd. Shit vad fint det är på våren alltså. Älskar våren. Allt är så otroligt fint då. Alla är så glada och jaa. Våren och sommaren är verkligen bäst <3 Då blir jag glad också för då får man träffa alla underbara människor som man inte träffar så ofta. T.ex. Sofia, Anna, Emma, SHIRLEY <3. Jaa, vår och sommar det är ju verkligen det bästa som finns <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Ditt hår blev superfint! :)

ÄLSKAR DIG! :) [v]

2007-05-14 @ 15:53:04
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0