Söndag, 20 maj (morgon)

Heej !

Väcktes till en cirkus här hemma idag. Min lillebror vägg i vägg hade en kompis som sov över. Dom höll mig vaken till 3 och väckte mig sen igen 9:30. Men vad har man inte syskon till om inte förstöra en hel natts sömn?! När jag ändå hade vaknat tänkte jag att jag kunde gå upp för att se om dom uppdaterat kalendern på Shirley Clamps hemsida så jag får se den där turnéplanen jag väntat på i över 2 veckors tid. Men tror ni att dom hade uppdaterat idag eller? Nej varför skulle dom!? Det var ju bara sagt den 20 maj. Men förhoppningsvis så kmr det under dagen :)

Jaha, vad ska göras idag då?

* Köpa färg till skrivaren så jag kan göra klart hemkunskapen
* Titta på 50 first dates och göra en filmanalys (kan nästan hela filmen utantill)
* Börja lite på nästa svenska uppgift epoker, förhoppningvis.

Får jag det här gjort idag så ligger jag riktigt bra till inför nästa helg. Så heja Anna, idag är det bara sätta fart !

Har ni planerat nått kul och göra idag då?

Puss och kram / Anna


Kommentarer
Postat av: matilda

ja
ska plugga idag :!

2007-05-20 @ 14:00:36
URL: http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0