Söndag, 20 maj

Heej !

Efter en hel dag med bara en massa plugg är man rätt slut i skallen. Men jag är så stolt över mig själv. Jag är klar med hemkunskapen, bokanalysen och filmanalysen. Jag kommer klara alla dom här läxorna utan en massa blod, svett och tårar. Kanske t.o.m. utan stress. Det känns så himla bra :D

Hur mår jag idag då? Jo vars, man ska ju egentligen inte klaga. Solen skiner på den blå himlen. Jag är lycklig. Men ändå mår jag inte riktigt på topp. Har varit illamående i flera dagar nu. Börjar bli lite orolig att det kanske är nått. Men någon gång måste ju vara min gång att bli sjuk så. Tyvärr måste vi ju faktiskt turas om med det. Sen hade det ju inte skadat om Sofia och Anna var inne på msn heller. Saknar dom faktiskt riktigt mkt nu. Sofia har jag inte pratat med sen i fredags. Börjar få lite Sofia brist faktiskt. Tänker på dig älskling, så det minsta du kan göra är väll ändå att komma hit ! Sen är jag lite besviken på att dom där datumen till turnén inte kommit ut än. Men på Sonjas sida står det faktiskt efter 20 maj. Så jag kmr alltså få fortsätta vänta antar jag. Men Shirley sa den 20 maj. Men hon säger ju själv att hon inte är så bra på datum. Inte för att jag tror henne men :b

Möttes av en mkt glad överraskning när jag kollade statestiken på bloggen för idag. Jag har slagit mitt läsare rekord :D Tack alla ni som läser min blogg. Idag har ni hittills varit 24 st :) <3 Hoppas såklart på att ni blir fler :) Ni anar inte hur glad jag blir över att se dom här siffrorna <3 Stort Tack !

Till alla er som läser, skriv gärna en kommentar så jag vet att ni varit här. Har ni blogg så svarar jag så fort jag kan på det ni skrivit. Om det är nått att svara på såklart.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Matilda

svaR: jo pluggandet gick faktistk bra :D

2007-05-20 @ 19:25:31
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Matilda

h EN FORT TRELVIG KVÄLL!

2007-05-20 @ 20:15:42
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Ellen

Din blogg är väldigt fiin. Tycker att det är väldigt kul att läsa din blogg. Vad duktig du är som har jobbat så hårt med läxorna. Jag skulle aldrig orka och göra så mycket som du gjorde. Jag hoppas verkligen att du kommer få bra betyg, för det förtjärnar du. Ha det bra!

2007-05-20 @ 20:44:36
URL: http://ellbri91.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0