Tisdag, 1 maj

Heej !

Igår var det disco på folketshus. Jag vet inte riktigt hur jag ska betygsätta det.
Det var roligare än att sitta ensam hemma men inte roligare än tunneldiscot.
Var där med Linnéa, Kajsa, Emelie och Fia. Tog skit lång tid innan vi ens kom in.
Tror vi stod där i kön från 21:10 till typ 21:50 eller nått, 40 minuter liksom..
Dom skulle ta alkotest på alla.  Men snälla liksom, du märker väll om man är påverkad
så man ställer till trubbel. Nej alla skulle testas. Snacka om att man var nära på att dra hem
redan innan man kommit in. Men som tur var så väntade vi.. Emelie och Fia stack vid 22:45.
Dom var tvugna att åka hem.. Så Linnéa, Kajsa och jag stanna kvar och dansa och titta på
allt ifrån modevisning til att ett band körde tre låtar. Ska jag vara ärlig tyckte jag alla tre lät likadant.
Men det var säkert någon skillnad på dom som inte jag hörde. Hade man hört vad dom sjöng
hade det kanske varit ännu bättre. Kan ju inte påstå att man fick mkt tid till att dansa.
Man kom ju liksom aldrig igång på riktigt förutom typ dom sista 10 minuterna. Då var det rätt kul.
Men vi tröttna snabbt och åkte hem. Jag var hemma vid 2.. Så jag är lite lätt trött idag.

Vi var vid brasan vid slottet igår också. Har aldrig varit där förut så det var ju en ny upplevelse av Valborg.
Har alltid stått vid brasan här hemma bland alla skrikande småglin. Har inget emot dom så länge
dom är tysta och inte går mig på nerverna, haha. Dom är sötast när dom sover, haha.
Men åter till slottets brasa. Dom har brasan ute på en flotte i vattnet. Jag frågade mig hur dom skulle
lyckas tända den brasan, men jag fick mitt svar rätt snabbt. Dom skjuter med pil och pilbåge en
brinnande pil in i brasan från slottet. Gissa vem som stod: MISSA MISSA MISSA! haha. Nej inte jag.
Okej, det var jag och Fia, haha. Men det var faktiskt 2 som missade. Då var vi nöjda, haha.

Idag blir det nog inte mkt gjort. Är så himla trött. Albin ville att jag skulle åka och träffa honom
och Benne, men sorry alltså. Jag orkar verkligen inte. Dom kanske skulle komma hit.
Vi får se hur det blir. Nu har jag iaf städat rum, hehe. Nått jag inte kan påstå att jag hade i söndag ;D

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag får träffa världens underbaraste människa med ett hjärta av guld !
Alltså kan vi inte hoppa över onsdag, tordag och fredag? Ärligt ! Jag längtar så jag dööör snart.
Shirley Natasja Clamp, I MISS YOU ! <3 Inte bara lite, hur dunder super duper mkt som helst alltså <3

Puss och kram / Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du är för skön du! [v]

2007-05-01 @ 20:57:00
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: det gör inget, sötnos, jag får ju prata med dig idag :) [v]

DU ÄR BÄÄÄÄÄST! [v]

2007-05-03 @ 17:39:52
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0