Tisdag, 8 maj

Heej !

Blir ett snabbt inlägg idag. Orkar inte så mkt mer. Sen har det inte hänt så värst mkt heller.

Skolan var som vanligt långtråkig. Hände inget speciellt. Mkt filmtittande blev det, haha.
Efter skolan tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och plugga. Det gjorde jag också, lite iaf.
Sen var jag tvungen att följa med till min lillebrors fotbollsmatch för att vi skulle handla matsäck
till min otrolig roliga vandring med skolan im. Ska bli så kul, not. Men jag köpte lite gott och ta med iaf.
Matchen i sig var svinkall och jag hade nära döden upplevelse där. Trodde jag skulle frysa ihjäl.
Sen allt pollen också. Jag nös och nös och nös. Efter första 40 minuters halvleken var över ville jag bara hem.
Då var det hela 40 minuter till och sitta och huttra till. Tur dom vann med 6-0 annars hade jag åkt helt i onödan.

Sen jag kommit hem har jag pratat med Sofia, min gulleplutt <3 , och spelat gitarr.
Det är på musiken vi ska spela en låt och sjunga till, piano eller gitarr. Jag tog gitarr för jag vet inte...
Har alltid velat kunna spela gitarr. Nu kan jag iaf en låt :D The rose, skit stolt är jag :)
Har försökt mig på en MVG låt också. Min kärlek - Shirley Clamp :D <3
Men jag skulle behöva iaf 10 fingrar till känns det som för att kunna spela den. Hur svåra ackord som helst.
Får fråga Kamilla om hon kan lära mig lite, hehe. Jag suger verkligen på allt var instrment heter.
Ska nog hålla mig till sången om det blir nått inom musik en dag..

Påtal om sång. Im är det konsert. Usch vad jobbigt men ändå kul. Är så himla nervös.
Har bett Emelie att spela in. Vill se hur jag beter mig, haha. Måste ju lära mig av mina misstag någon gång.

Nu måste jag sova så jag är på lite bra humör im under vandringen iaf. Hoppas bara inte jag kmr
med någon av de jobbigaste killarna i klassen. Jag är lättirriterad den här veckan och det är inte bra.
Vandring och lättirriterad= utbrott på en gång liksom.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till imorgon, Anna! [v]
Jag ska också försöka göra så gott jag kan, haha..

2007-05-08 @ 22:58:12
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0