Torsdag, 17 maj

Heej !

Norges nationaldag. Heja Norge med världens finaste huvudstag, Oslo. Har ni aldrig varit där, åkt dit. Skiiit fint verkligen <3

image50

Idag har jag inte gjort speciellt mkt fast jag kanske borde. Hade en "inte lust att gå upp" dag. Vaknade någon gång vid 11 men gick inte upp förän vid 1. Satte mig framför datorn, vad annars liksom. Var typ ingen rolig inne. Så efter ett tag tröttna jag och gick ner och hjälpte mamma med maten. Det blev kokt potatis köttbullar och brunsås. Hade ingen matlust men jag åt lite iaf. Gick sen upp till datorn igen och då hade det kommit in lite mer folk :) Sofia var inne :D <3 Vi pratar verkligen om allt mellan himmel och jord du och jag Sofia <3 Tur man har en vän som du alltså <3 Satt vid datorn rätt så länge. Blev lite less på det så jag gick ner och satte mig och kolla på "Super nanny" med mamma och fredrik. Vilken jävla unge det var alltså. Som vanligt satt jag och mamma och bara skrek ut massa bra kommentarer på vad dom skulle göra åt ungen, haha. Vi är verkligen experter numera, haha. Sen var det dags för middag. Dagen har gått jättesnabbt. Hade lovat mamma och skära grönsaker då, så det gjorde jag. Paprika, gurka och tomat. Sen rev jag ost och hällde upp majs också. Vi skulle nämligen äta tacos :D. Det var jättelänge sen faktiskt och jag hade näst intill tvingat mamma att göra det idag. Det var verkligen jättegott. Sen att Daniel inte var där och åt gjorde ju saken rätt så mkt bättre. Ingen som sitter och babblar sönder allt. Är så trött på att ha 3 brorsor just nu så det är inte sant. Lugn och ro får man hitta någon annan stans kan man ju säga.

Im måste jag verkligen göra lite läxor. Men gud, det är ju så tråkigt. Har faktiskt gjort lite hemkunskap idag. Det gick inte så bra när man samtidigt prata med Anna. Jag tappade bort min datastol, haha. Shit vad kul vi hade idag Anna. Du är verkligen bäst <3 Jag förstår inte varför jag alltid ska hitta mina bästa vänner så långt ifrån Örebro. Anna i Sthlm och Sofia i Borlänge liksom. Det är rätt många mil. Sofia, jag saknar dig nått så grymt mkt. Vill bara att det ska bli sommar NU ! <3  

Nu ska jag gå ner och titta på tv. Kanske äta lite chips också. Mamma köpte chips till bara mig för att jag skulle kunna få nått överhuvudtaget i detta hus. Det är också ett problem med 3 bröder. Allt det goda tar slut innan man ens sett röken av det. Men det håller ju mig smal och snygg på sätt och vis, haha. Men nu så, nu bryter vi det för en dag iaf. Jag vill ha chips.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, vi hade skitkul! ;D titta i min blogg bara om du inte gjort det redan (a) kommer du ihåg Päronchips? :D HAHHA !

2007-05-18 @ 10:46:44
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Svar; haha, du är sötare :) [v]

2007-05-18 @ 12:08:01
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: EMMA

Hihi ja det är kul med lite action på bloggen. :D Detsamma!

2007-05-18 @ 13:54:22
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: Sweet Sabine *

Snygg blogg du har

2007-05-18 @ 13:57:17
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0