Torsdag, 3 maj

Heej !

Den här dagen har varit totalt meningslös. Jag har varit skit trött hela dagen och inte fått nått bra gjort.
Skulle lika gärna ha kunnat hoppa över hela dagen. Då hade det blivit närmare LÖRDAG också :D <3
Det känns som en evighet tills det blir lördag alltså. Bara för att jag längtar så otroligt.
Så är det självklart lång fredag im också. Slutar 14:40 istället för 13:20 som är en kort fredag.
Men Albin och jag ska plugga tsm efter skolan :D Blir nog inte bara plugga, kanske gården eller nått sånt
också. Men vi måste verkligen ta tag i lite läxor också. Svenskan först, för den är roligast för den kan jag, haha. Man ska svara på frågor om Shakespear och jag har liksom jobbat med honom nyss när vi hade
grupparbete om de olika epokrarna. Så hade vi läxförhör på det också. Skit stolt blev jag när jag fick 29/30 på
förhöret också. Men så dumt att jag inte skrev det jag trodde på vad en epok var. Vågade inte chansa.
Så himla dumt för jag hade ju rätt. Det lät för enkelt för att vara rätt, hehe.

Vad har hänt idag då? Jo, jag hade skrattat åt allt typ. Var så himla trött så fnisset var på hög nivå.
Gud vad jag skratta åt Annettes nya bil som har registreringsskylten DOP, haha.
Det var lite kul, men det tyckte visst ingen annan. Sen när jag och Annette hade lite kul med Larsen också.
HAHA, alltså när vi snackade om skruvarna och Larsen kommentar var: VADÅ?! Alltså shit vad jag skratta.
Så himla klockren kommentar, hahaha. Så himla opassande i just det tillfället, haha. Sen Annette när
hon härmade Larsens gångstil, haha. Alltså sorry Larsen men du går verkligen så, det är bara att acceptera.
Det var liksom enda gången vi inte skämtade, haha. Men det bästa av allt var att jag sa åt Carro att hon går så
och att vi inte menade nått illa med det, och hon ba: "Ska du säga spinkis". Hahaha, jag kunde bara inte låta
blir att säga: "Bara för att jag är snygg". Då fick Linnea ett skrattanfall och ba: "Där satt den Anna".
Ibland kan NO lektionerna vara rätt roliga faktiskt, haha. Men inte så speciellt ofta faktiskt.

Just nu sitter jag och pratar med Anna och Albin. A & A, haha. Anna din lilla knasboll <3
Så himla härlig alltså, haha. Min sötaste lilla prinsessa alltså <3
Du är värd mer än guld och diamant.
Sånt finns det mkt av, men det finns bara en som du <3
Och Albin, haha. Hetast i min tröja alltså, haha <3 Finns inte ens tillräckligt med
ord för en person som beskriver en person som du <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna! Du betyder mest! :) [v]

2007-05-03 @ 18:55:11
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Just det, jag & Albin kommer ha det roligast imorgon! xD

2007-05-03 @ 18:55:49
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0