Torsdag, 31 maj

 Heej !

Jag är här och skriver igen fast jag är sjuk. Har inte så mkt annat att göra så jag tänkte jag kunde skriva lite. Har faktiskt hänt lite saker idag. Både roliga och tråkiga. Ska vi börja med dom tråkiga eller roliga? Tråkiga får börja.

Jag kommer inte bli friskt till im, vilket betyder att jag inte kan gå på skolbalen :'( Jag som hade sett fram emot det så mkt och nu är det tredje roliga grejen under en veckas tid som förstörts pga av den här dumma sjukan. Först lasergame med klassen, teatern och dansen med klassen och nu även balen ! Vad är det här ?!

Sen det roliga :D Jag hade egentligen inte tänkt att sätta mig vid datorn idag, men guuuud vilken tur att jag gjorde det. Shirley Clamps kalender på hennes hemsida hade uppdaterat och där stod det: 2007-11-04    Örebro Konserthus. Jag blev så glad att jag nästan hoppade upp i taket. Shirley kmr till Örebro med en egen konsert. Jag är så himla glad. Sen är det ju bara att jag inte vill gå ensam. Har redan frågat mormor :) Mamma vägrade, hon sa att det var mormors tur att följa med och att hon kmr på 158:e plats i min efterfrågningslista. Så om mormor säger nej så är det bara för mig att hitta 156 st ointresserade så jag får med mig mamma, haha.

Har inte haft så mkt för mig idag. Precis som alla andra dagar jag varit hemma. Det är så långtråkigt att vara sjuk. Men jag har kommit på vad jag kan göra im. Jag ska måla :D Förra gången jag målade, målade jag av Shirley. Är ritkigt nöjd med den. Shirley fick den. Jag har bara kort på den.

image55
Vad tycks? :)

Puss och kram / Anna



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag bara älskar målningen på Shirley alltså!! Jag fattar inte hur du kan måla så himla snyggt!! Det är ju verkligen kusligt likt...
Hoppas att du blir bättre snart gumman :( Tycker så himla synd om dig alltså... <3
Puss, puss
ÄLSKAR DIG! <3

2007-05-31 @ 20:40:39
Postat av: Ellen

Den bilden har jag sett förut. Fast den är väldigt fin och man ser ju att det är Shirley. hehe
Om jag skulle vara din bildlärare så skulle du ha fått VG.
Jag tycker skit synd om dig, man blir så ledsen när man tänker på dig att du missar balen, så himla tråkit. Du får krya på dig, Älskar dig, pusssss

2007-05-31 @ 21:14:39
URL: http://ellbri91.bloggspace.se
Postat av: Anna

Anna, du är ju en konstnär [v]

2007-05-31 @ 21:25:07
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Sofia

Om jag fick bestämma så skulle du helt klart ha fått MVG++++++++++ i bild... Minst!! Puss, puss ÄLSKAR DIG!

2007-05-31 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0