Blåsigt värre

Onsdagen är här och det var dags för mig att hålla i min aktivitet idag. Allting gick jättebra. Barnen lyssnade på vad de skulle göra och gjorde det också. Det var ju bara ett plus att de tyckte det var så himla kul också. Min handledare var nöjd med det jag gjorde och berömde mig för att jag hela tiden peppade och berömde dem. Hon tyckte även jag hade planerat allt bra. Så jag är hel nöjd. Kunde nästan inte gått bättre. Men nu i efterhand vet jag att jag skulle tänkt på att ha något att skydda mina egna kläder också. Varje gång man skulle gå fram för att hjälpa dem med sin blåsmålning så var det alltid någon som lyckades skvätta lite färg. Men man lär sig av sina misstag.

Börjar som vanligt kl 8 imorgon. Men min handledare ska vara kompledig från 10:15 så hon sa att jag skulle få sluta lite tidigare imorgon. Man tackar man tackar. När sa hon att vi skulle prata om imorgon. Jag hoppas på att jag slipper vara med på fritids och då även pulkaåkning. Men vi får se. Slutar jag riktigt tidigt tänkte jag att jag skulle försöka ta mig upp på stan och köpa lite saker så jag kan göra julkort :) Annars får det bli helgens aktivitet.

Hoppas ni har det bra där ute i kylan. Ta på er riktigt mkt med kläder när ni ska ut. Glöm inte mössan ;)

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0